![]()
Seria „Projektowanie komunikacji” jest wydawana przez Instytut Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego. Wśród tytułów można znaleźć m.in. publikacje pracowników i współpracowników Zakładu Projektowania Komunikacji
19% rabatu
29,84 zł
37,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,84 zł
![]()
Ten, kto się lepiej prezentuje, lepiej się też sprzedaje. Akwizycja, to coś więcej niż tylko telefonowanie i pisanie listów reklamowych. Istotnym aspektem akwizycji jest planowane działanie, przekonanie o własnej wartości i jakości swoich u
38% rabatu
9,17 zł
14,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 9,17 zł
![]()
Marketing mix zwany także kompozycją marketingową, to zestaw regół i koncepcji marketingowych, których znajomość umożliwia skuteczne zaspokajanie nabywców.
37% rabatu
9,36 zł
14,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 9,36 zł
![]()
Prawie każdy z nas choć raz w życiu słyszał, że kariera jednego człowieka w dużej mierze zależy od jego odpowiednich relacji z innymi ludźmi. Mimo to większość z nas tylko ułamek swojego czasu poświęca budowaniu i pielęgnowaniu tego rodzaju
28% rabatu
10,68 zł
14,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 10,68 zł
![]()
Jakie są ewolucyjne źródła moralności i religii?
Gdzie można odnaleźć biologiczne fundamenty humanizmu?
Czy ludzie potrzebują religii, by zachowywać się moralnie?
Frans de Waal, światowej sławy prymatolog, sięga do badań nad zachowaniem zwi
47% rabatu
23,59 zł
44,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,39 zł
![]()
Lojalność jest marzeniem każdego. To taki stan, który wyklucza zdradę. W relacjach ekonomicznych, stan ów jakby genetycznie jest wykluczony. Wszak jest to „walka” rynkowa, mająca na celu zdobycie zasobów pieniężnych partnera poprzez sprzeda
19% rabatu
47,58 zł
59,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,58 zł
![]()
W tej książce znajdziesz odpowiedzi na zasadnicze pytania:
- Jak ma się teoria marketingu terytorialnego do samorządowej praktyki?
- Na jakich podstawach budować prawdziwą, autentyczną, wręcz magiczną markę miejsca?
- Jak skutecznie promowa
40% rabatu
18,06 zł
29,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 18,06 zł
![]() Pragmalingwistyczne wyznaczniki skuteczności komunikacyjnej tekstów reklamowych
Autor:
Radziszewska Aleksandra
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: niedostępny
Reklama dysponuje wieloma pozawerbalnymi środkami oddziaływania na odbiorcę, jednak to język jest najważniejszym nośnikiem treści i perswazji w przekazie reklamowym, a za pośrednictwem werbalnej warstwy komunikatu można skutecznie przekazyw
21% rabatu
54,98 zł
69,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 56,38 zł
![]() Twoja firma widoczna w internecie. Marketing internetowy. Nowe możliwości, nowi klienci, nowe rynki
Wydawca:
Poltext
wysyłka: niedostępny
Pierwsza książka w serii 'Twoja firma widoczna w internecie', omawiającej najnowsze trendy oraz metody obecności i działania firm w internecie. Poszczególne publikacje będą mieć charakter pisanych na gorąco raportów z pierwszej linii cyfrow
36% rabatu
22,21 zł
34,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 22,21 zł
![]() Marketing regionalnych i ekologicznych produktów żywnościowych
Autor:
Bryła Paweł
Wydawca:
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
wysyłka: niedostępny
Praca składa się z trzech rozdziałów. Pierwszy rozdział dotyczy zagadnień terminologicznych, jak również zawiera omówienie stanu wiedzy na podstawie literatury przedmiotu. W swym charakterze przyjmuje profil teoretyczny i stanowi kontekst u
20% rabatu
33,71 zł
41,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,71 zł
![]()
Każdy coś sprzedaje. Nawet ci, którzy uważają, że tego nie robią zawodowo, powinni to umieć. Nie sprzedaje się przecież wyłącznie usług czy produktów. Sprzedaje się pomysły, idee, lub chociażby własną osobę.
W tej książeczce znajdziecie 39
33% rabatu
23,49 zł
34,99 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,49 zł
![]() Kampanie społeczne jako forma socjotechniki
Autor:
Pawełczyk Piotr
Wydawca:
Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
Książka podejmuje tematykę kampanii społecznych rozumianych jako działania socjotechniczne, ukierunkowane na rozwiązywanie ważnych problemów społecznych.
Szczegółowo omówiono w niej:
- problematykę inżynierii społecznej traktowanej jako so
17% rabatu
49,21 zł
59,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 49,21 zł
![]() Growth Hacker Marketing. O przyszłości PR, marketingu i reklamy. Wydanie rozszerzone
Autor:
Ryan Holiday
Wydawca:
Helion
wysyłka: niedostępny
Stwórz samoczynną maszynę marketingową!
Dopasowanie produktu do rynku, czyli co jest potrzebne Twoim klientom
Odpowiedni dobór narzędzi, czyli jak przekazać najważniejszy komunikat
Odkrywanie zalet wirusowości, czyli w jaki sposób wykor
40% rabatu
17,81 zł
29,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 17,36 zł
![]() Kształtowanie dobrych relacji z klientami
Autor:
Kenzelmann Peter
Wydawca:
BC Edukacja
wysyłka: niedostępny
Na naszym rynku produkty i usługi stają się coraz bardziej wymienne, a pozycja klientów umacnia się. Dlatego najważniejszym celem przedsiębiorstw staje się rozpoznanie potrzeb klientów...
31% rabatu
8,86 zł
12,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 8,86 zł
![]() Metody zdobywania klientów czyli jak osiągnąć sukces w sprzedaży
Autor:
Fijor Jan M.
Wydawca:
Fijorr Publishing
wysyłka: niedostępny
`Dla kogo jest tak książka? Przede wszystkim dla tych, którzy chcą w sprzedaży osiągnąć sukces. Dla tych, którzy chcą z tego zawodu uczynić swoją życiową karierę. Dla ludzi ambitnych, energicznych, silnie zmotywowanych, posiadających predys
44% rabatu
27,77 zł
49,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,95 zł
![]() Promocja edukacji akademickiej w Polsce po roku 2000
Autor:
Zimnak Marek
Wydawca:
Universitas
wysyłka: niedostępny
Autor nie ogranicza swoich rozważań tylko do perspektywy uczelni, ale podejmuje też kwestię promocji nauki, jako takiej, słusznie widząc istotny związek między obrazem nauki w świadomości społecznej a potrzebami edukacyjnymi, statusem ludzi
39% rabatu
24,42 zł
39,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,42 zł
![]()
W nadchodzących latach światu będą przewodzić tylko te społeczeństwa, których gospodarka będzie mogła funkcjonować w coraz krótszym cyklu produkcyjnym. Coraz bardziej przyjazne człowiekowi techniki przetwarzania i przesyłania informacji zmi
38% rabatu
27,64 zł
44,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,64 zł
![]()
Książka dotyczy tematyki komunikacji marketingowej, która stanowi element komunikacji społecznej, a jednocześnie część systemu działań przedsiębiorstwa zmierzających do identyfikowania i kształtowania zachowań uczestników rynku: konsumentów
17% rabatu
57,57 zł
69,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 57,57 zł
![]() Marketing produktów farmaceutycznych
Autor:
Cesare Giulio
Mancini Paolo
Wydawca:
CeDeWu
wysyłka: niedostępny
Na rynku, gdzie popyt jest często niższy od oferty, marketing stara się - za pomocą swoich specjalnych technik - stworzyć różnicę pomiędzy nami a konkurencją, przekonując klienta o wyższości naszych produktów. Z tego względu marketing jest
25% rabatu
49,77 zł
66,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 49,77 zł
![]() Autentyczność przyciąga. Jak budować swoją markę na prawdziwym i porywającym przekazie?
Autor:
Anna Piwowarska
Wydawca:
Helion
wysyłka: niedostępny
Autentyczność w biznesie pozwala ci być sobą w tym, co robisz! Wyróżnia ciebie i twoje usługi oraz sprawia, że twoja marka staje się nie do podrobienia. Pozwala ci też docierać do właściwych odbiorców — twoich idealnych klientów.
Bo autenty
31% rabatu
25,40 zł
37,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,40 zł
Liczba wyświetlanych pozycji:
Idź do strony:
![]()
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
![]()
Wybierz wariant produktu
|
|