![]() Twoja firma w Google, czyli jak przeprowadzić skuteczną kampanię AdWords
Autor:
Sałkowski Damian
Wydawca:
Poltext
wysyłka: niedostępny
Google AdWords to reklamowa kopalnia złota nie tylko dla firmy Google, ale także dla tysięcy małych, średnich i dużych firm. Google jako jedna z pierwszych firm na świecie dostarczyła reklamodawcom tak rozbudowany system. Każdy jego użytko
23% rabatu
26,80 zł
34,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,80 zł
![]() Twoja firma w Google, czyli jak skutecznie pozycjonować stronę www
Autor:
Sałkowski Damian
Wydawca:
Poltext
wysyłka: niedostępny
SEO (Search Engine Marketing) stanowi formę marketingu w wyszukiwarkach internetowych. Ponieważ rynek wyszukiwarek w Polsce jest zdominowany przez Google, zatem w Polsce SEO to nic innego niż marketing w Google. SEO w Polsce nazywane jest
20% rabatu
27,78 zł
34,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,78 zł
![]() Na skróty. Jak hakerzy, wynalazcy i gwiazdy sięgają po sukces
Autor:
Shane Snow
Wydawca:
Helion
wysyłka: niedostępny
Odrzuć stereotypy i wygraj w wielkiej grze! Skracanie, czyli jak eliminować niepotrzebne cykle i przechodzić na wyższy poziom Dźwignia, czyli dlaczego należy pamiętać o naukach Archimedesa W górę, czyli w czym mogą Ci pomóc osiągnięcia inny
31% rabatu
30,89 zł
44,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,89 zł
![]() Symbol The Reference Guide to Abstract and Figurative Trademarks
Wydawca:
Laurence King Publishing
wysyłka: niedostępny
Symbols play an integral role in almost all branding programs. This book explores the visual language of symbols according to their most basic element: form.
Over 1,300 symbols from all over the world are included and have been organised i
19% rabatu
56,88 zł
70,40 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 56,88 zł
![]()
Handel elektroniczny to dziedzina, z którą wiąże się wiele obaw. Na razie nieufnie traktowana jest zarówno przez ludzi biznesu, jak i potencjalni klientów. "Doskonały handel elektroniczny" rozwiewa wszelkie wątpliwości i przedstawia wiele k
48% rabatu
7,28 zł
14,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 7,28 zł
![]() Marketing w działalności agencji reklamowej eMPi2
Autor:
Małgorzata Pańczyk
Wydawca:
eMPi2
wysyłka: niedostępny
W książce wyjaśniono pojęcie marketingu, przedstawiono system marketingu, marketing-mix, cenę, dystrybucję i promocję marketingu oraz zachowanie nabywców na rynku i segmentację rynku. Kolejne rozdziały dotyczą systemu informacji marketingow
17% rabatu
22,51 zł
27,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 22,51 zł
![]()
Książka przedstawiająca zasady prowadzenia sprzedaży. Autor jest jednym z najbardziej wpływowych ludzi w świecie sportu. Firma, którą założył, posiada 67 biur w 26 krajach i reprezentuje wiele organizacji, np. Wimbledon, Fundację Nobla i Ko
48% rabatu
8,84 zł
17,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 8,84 zł
![]() Konkurencyjne uwarunkowania sprawności marketingu
Autor:
Krzyżanowska Magdalena
Wydawca:
Poltext
wysyłka: niedostępny
Temat publikacji dr Magdaleny Krzyżanowskiej wpisuje się w ważny, aktualny i interesujący poznawczo obszar badawczy w dyscyplinie nauk o zarządzaniu, a w szczególności biznesu i marketingu. Pole badawcze jest zachęcające z uwagi na – jak sł
20% rabatu
35,74 zł
44,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,74 zł
![]()
W publikacji autor podejmuje próbę operacjonalizacji pojęcia reklamy z uwzględnieniem ważniejszych paradygmatów badawczych. Dokonuje również obszernego omówienia praktyki reklamowej ze szczególnym uwzględnieniem reklamy jako elementu proces
35% rabatu
24,79 zł
38,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,79 zł
![]() Strategia błękitnego oceanu. Wydanie rozszerzone . Jak stworzyć niekwestionowaną przestrzeń rynkową i sprawić, by konkurencja stała się nieistotna
Autor:
Renée Mauborgne
Wydawca:
MT Biznes
wysyłka: niedostępny
Rozszerzone wydanie światowego bestsellera - teraz z nową przedmową, nowymi rozdziałami i zaktualizowanymi analizami przypadków Ten światowy bestseller, świetnie przyjęty przez organizacje i branże na całym świecie, podważa całą dotychczaso
20% rabatu
51,66 zł
64,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 51,66 zł
![]() JAK ZWYKŁY Jack Welch STAŁ SIĘ WIELKIM JACKIEM WELCHEM
Autor:
Stephen H. Baum
Dave Conti
Wydawca:
Medium
wysyłka: niedostępny
Autor przez całe życie zawodowe zajmował się coachingiem dla menedżerów, a przede wszystkim nauczaniem zdolności przywódczych. Wykorzystując wnioski ze swej pracy, chce pomóc przygotować się do roli lidera każdemu, kto pragnie osiągnąć sukc
48% rabatu
18,20 zł
35,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 18,20 zł
![]()
Seria „Projektowanie komunikacji” jest wydawana przez Instytut Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego. Wśród tytułów można znaleźć m.in. publikacje pracowników i współpracowników Zakładu Projektowania Komunikacji
19% rabatu
29,89 zł
37,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,89 zł
![]()
Ten, kto się lepiej prezentuje, lepiej się też sprzedaje. Akwizycja, to coś więcej niż tylko telefonowanie i pisanie listów reklamowych. Istotnym aspektem akwizycji jest planowane działanie, przekonanie o własnej wartości i jakości swoich u
38% rabatu
9,19 zł
14,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 9,19 zł
![]()
Marketing mix zwany także kompozycją marketingową, to zestaw regół i koncepcji marketingowych, których znajomość umożliwia skuteczne zaspokajanie nabywców.
37% rabatu
9,38 zł
14,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 9,38 zł
![]()
Prawie każdy z nas choć raz w życiu słyszał, że kariera jednego człowieka w dużej mierze zależy od jego odpowiednich relacji z innymi ludźmi. Mimo to większość z nas tylko ułamek swojego czasu poświęca budowaniu i pielęgnowaniu tego rodzaju
28% rabatu
10,70 zł
14,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 10,70 zł
![]()
Jakie są ewolucyjne źródła moralności i religii?
Gdzie można odnaleźć biologiczne fundamenty humanizmu?
Czy ludzie potrzebują religii, by zachowywać się moralnie?
Frans de Waal, światowej sławy prymatolog, sięga do badań nad zachowaniem zwi
47% rabatu
23,65 zł
44,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,65 zł
![]()
Lojalność jest marzeniem każdego. To taki stan, który wyklucza zdradę. W relacjach ekonomicznych, stan ów jakby genetycznie jest wykluczony. Wszak jest to „walka” rynkowa, mająca na celu zdobycie zasobów pieniężnych partnera poprzez sprzeda
19% rabatu
47,67 zł
59,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,67 zł
![]()
W tej książce znajdziesz odpowiedzi na zasadnicze pytania:
- Jak ma się teoria marketingu terytorialnego do samorządowej praktyki?
- Na jakich podstawach budować prawdziwą, autentyczną, wręcz magiczną markę miejsca?
- Jak skutecznie promowa
39% rabatu
18,10 zł
29,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 18,10 zł
![]() Pragmalingwistyczne wyznaczniki skuteczności komunikacyjnej tekstów reklamowych
Autor:
Radziszewska Aleksandra
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: niedostępny
Reklama dysponuje wieloma pozawerbalnymi środkami oddziaływania na odbiorcę, jednak to język jest najważniejszym nośnikiem treści i perswazji w przekazie reklamowym, a za pośrednictwem werbalnej warstwy komunikatu można skutecznie przekazyw
19% rabatu
56,48 zł
69,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 56,48 zł
![]() Twoja firma widoczna w internecie. Marketing internetowy. Nowe możliwości, nowi klienci, nowe rynki
Wydawca:
Poltext
wysyłka: niedostępny
Pierwsza książka w serii 'Twoja firma widoczna w internecie', omawiającej najnowsze trendy oraz metody obecności i działania firm w internecie. Poszczególne publikacje będą mieć charakter pisanych na gorąco raportów z pierwszej linii cyfrow
36% rabatu
22,26 zł
34,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 22,26 zł
Liczba wyświetlanych pozycji:
Idź do strony:
![]()
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
![]()
Wybierz wariant produktu
|
|