![]() Wykorzystywanie instrumentów marketingowych w czasie światowego kryzysu gospodarczego
Autor:
Bacior Michał
Wydawca:
CeDeWu
wysyłka: niedostępny
W książce poświęconej złożonej problematyce zarządzania przedsiębiorstwem w czasach światowego kryzysu gospodarczego, Autor podejmuje próbę zdefiniowania źródeł kryzysu gospodarczego oraz jego wpływu na kondycję różnych firm, uczestników pr
30% rabatu
36,62 zł
52,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,62 zł
![]()
Reklama nas otacza i osacza. Przeciętny mieszkaniec dużego europejskiego miasta styka się codziennie z blisko tysiącem reklam. Są nią przecież nie tylko telewizyjne spoty, wyskakujące okienka na stronach internetowych czy wielkie uliczne bi
26% rabatu
29,59 zł
39,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,59 zł
![]() Ustawa o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy Komentarz
Wydawca:
C.H. Beck
wysyłka: niedostępny
Oddajemy dziś do rąk naszych Czytelników unikalną pozycję na rynku publikacji prawniczych – pierwszy od kilku lat kompletny komentarz do ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy.
Najważniejsze korzyści wynikające z zakupu
24% rabatu
151,72 zł
199,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 151,72 zł
![]()
Jak przekonać inwestora, że twój pomysł zrewolucjonizuje rynek? Jaką długość powinny mieć biznesplan, e-mail do kontrahenta czy prezentacja multimedialna oraz jakich treści nie należy w nich poruszać? Jak pisać oferty pracy, żeby nie odstra
20% rabatu
47,29 zł
59,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,29 zł
![]()
Humanista w świecie liczb
„Słowa, słowa, słowa” — powiedział Hamlet do Poloniusza w drugim akcie słynnego dramatu, zapytany o to, co czyta. „Liczby, liczby, liczby” — odpowiedziałby na to samo pytanie marketer skupiony na pracy z pulpitem G
31% rabatu
27,40 zł
39,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,40 zł
![]() Jak zarabiać w mediach społecznościowych. Rozwijaj firmę dzięki nowoczesnym narzędziom marketingowym
Autor:
Jamie Turner
Reshma Shah
Wydawca:
Helion
wysyłka: niedostępny
Podręcznik numer 1 w zakresie rentownego marketingu w mediach społecznościowych — zaktualizowany o nowe strategie, taktyki i porady!
Podstawowe zasady i konkretne działania
Skup się na tym, co ważne: na przychodzie i ROI :: wszystkie dzia
31% rabatu
27,40 zł
39,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,40 zł
![]()
Książka Skuteczność promocji internetowej. Pomiar i technologia informacyjna:
wyjaśnia, jak zarządzać działalnością promocyjną przedsiębiorstwa w Internecie;
przybliża metody szacowania skuteczności promocji internetowej;
przedstawia istotę
27% rabatu
32,62 zł
44,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,62 zł
![]() Sposoby promocji współczesnej polskiej prasy drukowanej
Autor:
Mikosz Joanna
Wydawca:
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
wysyłka: niedostępny
Publikacja skierowana jest do szerokiego grona odbiorców zarówno zajmujących się od strony naukowej promocją i reklamą, jak i zawodowo związanych z marketingiem. Jest ona bezdyskusyjnie bardzo wartościowym opracowaniem, napisanym z wielkim
20% rabatu
35,48 zł
44,10 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,48 zł
![]() Sprzedaż produktów reklamowych Podręcznik A.26 Sprzedaż produktów i usług reklamowych
Autor:
Małgorzata Pańczyk
Wydawca:
eMPi2
wysyłka: niedostępny
Podręcznik podzielony jest na trzy części:
CZĘŚĆ I. PRODUKTY I USŁUGI REKLAMOWE
CZĘŚĆ II. DOKUMENTACJA I KALKULACJA CEN USŁUG REKLAMOWYCH
CZĘŚĆ III. NEGOCJACJE SPRZEDAŻOWE
Podręcznik zawiera wybrane treści nowej podstawy programowej dla te
17% rabatu
25,81 zł
31,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,81 zł
![]()
Podręcznik obejmuje wszystkie hasła programu nauczania przedmiotu ""Organizacja sprzedaży"". Może być także wykorzystywany do przedmiotów ""Organizacja i technika sprzedaży"" oraz ""Organizacja i technika handlu"".Zgodny z podstawą programo
16% rabatu
20,08 zł
24,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 20,08 zł
![]()
Podręcznik dla uczniów techników i szkół policealnych.Zawód:-technik agrobiznesu, technik rolnik, technik ogrodnik, technik hodowca koni oraz inne.
16% rabatu
10,05 zł
12,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 10,05 zł
![]()
Podręcznik opracowano na podstawie programów nauczania dla zawodów: technik ekonomista (23 02/T-5 SP/MEN/1998.02.24), technik handlowiec (23 05/T-5, T-3 SP/MEN/1997.07.16), technik rachunkowości (341(06)/SP/MEN/2000.01.03). Podręcznik omawi
14% rabatu
14,56 zł
17,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 14,56 zł
![]()
Treści zawarte w publikacji dotyczą wszystkich aspektów wykorzystania środków reklamowych, od tworzenia strategii marketingowych, poprzez wybór mediów, kreację komunikatów reklamowych, po ocenę działań i kontrolę wydatków. Książka powinna s
16% rabatu
37,64 zł
45,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,64 zł
![]() Kompendium wiedzy o handlu
Autor:
Maria Słowińska
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: niedostępny
Kolejny podręcznik-leksykon, skierowany przede wszystkim do licealistów, maturzystów, kandydatów na studia i studentów różnych uczelni wyższych oraz do wszystkich osób pragnących poznać tajniki handlu.Książka składa się z 12 rozdziałów, w k
20% rabatu
31,78 zł
39,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,78 zł
![]()
Książka prezentuje bogaty zbiór środków i form promocji oraz wybranych aspektów ich integracji. Opisano blisko 300 specycznych narzędzi promocji mix z wykorzystaniem reklamy, promocji sprzedaży, działań public relations, marketingu bezpośr
16% rabatu
40,99 zł
49,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 40,99 zł
![]()
Podręcznik opracowano na podstawie programu nauczania przedmiotu ekonomika, zawartego w dokumentacji programowej dla zawodu technik ekonomista, nr 341[02]/ /MEN/2008.05.20, przedmiotu marketing dla zawodu technik handlowiec, nr 341 [03]/MEN
17% rabatu
21,65 zł
26,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 21,65 zł
![]()
E-mail marketing to jedna z najbardziej efektywnych form marketingu w internecie - być może nie jest ona tak sexy i trendy jak Facebook czy Twitter, ale trzeba przyznać, że naprawdę działa. Jak podaje Direct Marketing Association, zainteres
29% rabatu
24,66 zł
34,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,66 zł
![]()
Już pierwsze wydanie książki stało się swoistym katechizmem dla olbrzymiej rzeszy dystrybutorów działających w marketingu sieciowym na całym świecie. Dziś nic nie straciła na aktualności, nadal uczy i przewodzi coraz to nowym pracownikom ro
36% rabatu
21,26 zł
33,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 21,26 zł
![]() Marketing J. Musiałkiewicz ćw w.2012 EKONOMIK
Autor:
Jacek Musiałkiewicz
Wydawca:
EKONOMIK
wysyłka: niedostępny
Marketing J. Musiałkiewicz ćw w.2012 EKONOMIK
16% rabatu
10,54 zł
12,60 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 10,54 zł
audiobook
![]()
Naucz się sprzedawać - i to dobrze - od najlepszych ludzi w branży Brian Tracy jest dziś jednym z najlepszych zawodowych mówców na świecie. Jego seria audiobooków treningowych pod tytułem The Psychology of Sales jest najlepiej sprzedającym
21% rabatu
31,70 zł
39,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,70 zł
Liczba wyświetlanych pozycji:
Idź do strony:
![]()
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
![]()
Wybierz wariant produktu
|
|