![]() Marketing polityczny w gorsecie mediów
Autor:
Robert Wiszniowski (red.)
Wydawca:
Adam Marszałek
wysyłka: niedostępny
Książka Roberta Wiszniowskiego i Agnieszki Kasińskiej-Metryki (red.) jest istotną pozycją w badaniach nie tylko nad marketingiem politycznym, lecz także nad komunikowaniem politycznym. Ambitnym założeniem autorów jest zmierzanie do ukazania
27% rabatu
22,57 zł
30,80 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 22,57 zł
![]() Logo Design Love. Tworzenie genialnych logotypów
Autor:
Airey David
Wydawca:
Helion
wysyłka: niedostępny
Twórz logotypy, które rzucają na kolana!Jak czerpać od najlepszych i zachować oryginalność?Gdzie szukać twórczych inspiracji?Jak negocjować z klientami?Logo to jeden z kluczowych elementów tożsamości wizualnej każdej marki. Może pomóc jej o
37% rabatu
34,80 zł
54,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,80 zł
![]()
Praca w call center to nie bułka z masłem. Żeby podjąć wyzwanie, podnieść słuchawkę i wykręcić kolejny numer, musisz znać odpowiedź na kilka pytań:Czy oferta, jaką przedstawiasz klientowi, jest atrakcyjna również dla Ciebie?Z jakiego powodu
31% rabatu
27,45 zł
39,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,45 zł
![]()
To jest permanentna agitacja!Propaganda nie jest dziełem szatana ani czarną magią. Jest raczej czymś w rodzaju śmieciowego jedzenia dla umysłu. Osoby, które ją stosują, niczym sprzedawcy hamburgerów wykorzystują fakt, że żyjemy w ciągłym po
31% rabatu
26,83 zł
39,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,83 zł
![]() Google Analytics w biznesie. Poradnik dla zaawans.
Autor:
Martyna Zastrożna
Wydawca:
Helion
wysyłka: niedostępny
Czy wiesz, jak myślą Twoi klienci?Ostatnie lata wiele zmieniły w sposobie, w jaki korzystamy z internetu. Dawniej, by dotrzeć do informacji online, musieliśmy przyjść do domu, uruchomić komputer, odpalić modem i poczekać, aż się połączy. Dz
31% rabatu
27,45 zł
39,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,45 zł
![]() P.KOMUNIKACJA NIEWERBALNA ZASADY I ZASTOSOWANIA-PWN
Autor:
DALE G.LEATHERS
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: niedostępny
P.KOMUNIKACJA NIEWERBALNA ZASADY I ZASTOSOWANIA-PWN
24% rabatu
64,35 zł
84,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 64,35 zł
![]()
Kolekcja "Dwudziestolecie międzywojenne" to wyjątkowa seria 50 książek o świecie, który przeminął, ale który wart jest przypomnienia.
Wszystkie plakaty pochodzą ze zbiorów Muzeum Plakatu w Warszawie.
31% rabatu
17,19 zł
24,99 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 17,19 zł
![]() Handlarze dusz. Manipulacje i mroczne...
Autor:
Gabay Jonathan
Wydawca:
Flashbook
wysyłka: niedostępny
Książka opowiadająca o mrocznych kulisach marketingu na przestrzeni wieków. Ukazuje czytelnikowi mnóstwo powiązań, o których wcześniej nie miał pojęcia, demaskuje nieprawdopodobne wręcz chwyty marketingowe i niemoralną działalność spin-dokt
29% rabatu
24,74 zł
34,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,74 zł
![]()
Marketing to wojna, w której wrogiem jest konkurencja,
a klient to terytorium do zdobycia
Dwadzieścia lat temu Al Ries i Jack Trout wstrząsnęli światem marketingu, publikując "Wojujący marketing. Zwycięskie strategie i kampanie", która bły
26% rabatu
27,27 zł
37,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,27 zł
![]()
Najlepsza reklama za (pół) darmo
Dlaczego kampanie reklamowe kończą się porażką?
Jak nie dać się zwieść agencji reklamowej?
Jak mierzyć skuteczność reklamy?
Nie możesz zmarnować kuli, dlatego pierwszy strzał musi być celny. Na tym właś
26% rabatu
36,11 zł
49,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,11 zł
![]() Marketing internetowy +CD
Autor:
Frąckiewicz Ewa
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: niedostępny
Autorka koncentruje się głównie na takich zagadnieniach, jak:
- promocja w sieci
- uwarunkowania handlu elektronicznego
- organizacja i zakres badań marketingowych typu on line
specyfika wykorzystania Internetu w różnych firmach
- strategie
26% rabatu
18,50 zł
24,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 18,50 zł
![]()
Chociaż projektowanie graficzne jest dyscypliną młodą, to wiele reguł mających w niej zastosowanie odkryto już w czasach starożytnych. Strony książek i czasopism, plakaty, etykiety opakowań, jak tez meble czy fasady budynków to widoki znajo
34% rabatu
58,97 zł
89,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 58,97 zł
![]()
Książka Komunikacja wizerunkowa w reklamie autorstwa Antoniego Benedikta wprowadza nas w świat profesjonalnej, nowoczesnej reklamy. Autor wyjaśnia czym jest reklama, jej język, kim jest dyrektor kreatywny, jakie powinien mieć cechy. Wyjaśni
43% rabatu
16,53 zł
29,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 16,53 zł
![]() Winnetou czyli krótki przewodnik po coachingu
Autor:
Tołłoczko Andrzej
Wydawca:
Psychoskok
wysyłka: niedostępny
Na rynku poradników ukazała się książka Artura Tołłoczki Winnetou czyli krótki przewodnik po coachingu. Jej zawartość jak w tytule jest syntetyczną prezentacją coachingu, jego rodzajów i metod, ubraną w formę wymyślonej sesji coachingowej.
43% rabatu
14,13 zł
24,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 14,13 zł
![]()
Jak przekonać inwestora, że twój pomysł zrewolucjonizuje rynek? Jaką długość powinny mieć biznesplan, e-mail do kontrahenta czy prezentacja multimedialna oraz jakich treści nie należy w nich poruszać? Jak pisać oferty pracy, żeby nie odstra
19% rabatu
63,82 zł
79,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 63,82 zł
![]() Klucz do marketingu
Autor:
Sutherland Jonathan
Canwell Diane
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: niedostępny
Na czym polega marketing relacji?
Co to jest marketing ambientowy?
Kim był Michael Porter?
NIE MUSISZ JUŻ PRZESZUKIWAĆ INTERNETU I WERTOWAĆ WIELU PODRĘCZNIKÓW!
Książka w przystępny i rzetelny sposób opisuje 500 pojęć, terminów i teorii do
32% rabatu
10,10 zł
14,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 10,10 zł
![]() Koordynacja działalności przedsiębiorstw
Autor:
Aaker David
Wydawca:
Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
Przeszkodą w rozwoju wielu organizacji jest niezdolność do współpracy między istniejącymi w nich zespołami. Autor książki radzi zatem skoncentrować się na integrowaniu zespołów, które często działają wewnątrz organizacji jak swego rodzaju s
19% rabatu
58,98 zł
73,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 58,98 zł
![]() Marketing dla studentów kierunków technicznych
Autor:
Curtis Tony
Wydawca:
Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
W podręczniku przedstawiano wszystkie istotne aspekty marketingu, m.in.:
- współczesne zagadnienia i konteksty marketingu,
- elementy marketing-mix,
- główne obszary, na których kadra techniczna spotyka się z marketingiem: opracowywanie now
16% rabatu
49,29 zł
59,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 49,29 zł
![]() Strategiczne zarządzanie marką
Autor:
Keller Kevin Lane
Wydawca:
Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
Co sprawia, że niektóre marki od wielu lat niezmiennie rosną w siłę, a inne - nawet jeśli odniosły spektakularny sukces - upadają? Dlaczego jedne są w stanie przetrwać największe zawirowania gospodarcze i społeczne, a drugie nie potrafią sp
16% rabatu
99,45 zł
119,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 99,45 zł
![]()
Książka opiera się na mocnych fundamentach. Al Ries i Jack Trout, amerykańscy guru marketingu, opracowali 22 niezmienne prawa marketingu decydujące o sukcesie lub niepowodzeniu marki na rynku. Od tego czasu minęło ponad 20 lat a prawa te są
42% rabatu
34,10 zł
59,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,10 zł
Liczba wyświetlanych pozycji:
Idź do strony:
![]()
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
![]()
Wybierz wariant produktu
|
|