Okładka książki Marketing dla studentów kierunków technicznych
W podręczniku przedstawiano wszystkie istotne aspekty marketingu, m.in.: - współczesne zagadnienia i konteksty marketingu, - elementy marketing-mix, - główne obszary, na których kadra techniczna spotyka się z marketingiem: opracowywanie now
16% rabatu
49,29
59,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 49,29
Okładka książki Praktyka brandingu
Książka opiera się na mocnych fundamentach. Al Ries i Jack Trout, amerykańscy guru marketingu, opracowali 22 niezmienne prawa marketingu decydujące o sukcesie lub niepowodzeniu marki na rynku. Od tego czasu minęło ponad 20 lat a prawa te są
42% rabatu
34,10
59,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,10
Okładka książki Employer branding. Marka pracodawcy w praktyce
Świadomość znaczenia marki pracodawcy stale rośnie. Coraz więcej firm zdaje sobie sprawę, że aby mogły odnieść rynkowy sukces równie mocno jak lojalnych klientów i stosowania biznesowych reguł, potrzebują wykwalifikowanych, zmotywowanych pr
48% rabatu
23,92
46,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,92
Okładka książki Promocja usług
Podręcznik zawiera szczegółową analizę funkcjonowania rynku usługowego w kontekście podejmowanych na nim działań promocyjnych, w tym m.in.:- podstawy teoretyczne i terminologię związaną z usługami,- specyfikę promocji oraz charakterystykę j
28% rabatu
25,10
35,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,10
Okładka książki Komunikowanie międzynarodowe
Komunikowanie międzynarodowe
Autor: Ociepka Beata
Wydawca: Astrum
wysyłka: niedostępny
Książka wyjaśnia kwestie terminologiczne, zagadnienia związane z socjolingwistyką, historią komunikowania międzynarodowego, postępującą globalizacją. Omawia on też problemy dotyczące mediatyzacji współczesnego życia, powstawania społeczeńst
31% rabatu
24,08
35,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,08
Okładka książki Telefonem w klienta
Telefonem w klienta
Wydawca: Sedno
wysyłka: niedostępny
Książka Telefonem w klienta. Wstęp do telemarketingu jest praktycznym przewodnikiem po jednostkach organizacyjnych obsługi telefonicznej (call center). Telefon, jako narzędzie wspomagania biznesu, stał się najbardziej powszechnym urządzeni
45% rabatu
26,79
49,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,79
Opakowanie Opakowania Gotowe szablony projekty trójwymiarowe techniki składania + płyta CD
Książka zawiera prezentacje 140 projektów graficznych autorstwa znanych grafików i grup projektowych z całego świata. Pokazuje zarówno projekty praktyczne – jak choćby opakowania produktów spożywczych czy płyt CD, ale również projekty gadże
27% rabatu
65,17
89,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 65,17
Okładka książki Marketing Wprowadzenie
Trudno sobie wyobrazić bardziej kompetentnych autorów podręcznika wprowadzającego do marketingu niż duet Gary Armstrong i Philip Kotler. Profesor Armstrong to wielokrotnie nagradzany wykładowca uniwersytecki. Jest autorem licznych artykułów
16% rabatu
107,81
129,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 107,81
Okładka książki Jak odnieść sukces w negocjacjach
Choć mało kto uważa się za profesjonalnego negocjatora, w rzeczywistości wszyscy prowadzimy negocjacje - i to znacznie częściej, niż się nam wydaje. W domu, w pracy, w gronie znajomych, wszędzie konieczne jest porozumienie z innymi ludźmi.
16% rabatu
32,59
39,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,59
Opakowanie Badanie i projektowanie komunikacji 3
Badanie i projektowanie komunikacji 3
Wydawca: Libron
wysyłka: niedostępny
seria projektowanie komunikacji jest wydawana przez instytut dziennikarstwa i komunikacji społecznej uniwersytetu wrocławskiego. wśród tytułów można znaleźć m.in. publikacje pracowników i współpracowników zakładu projektowania komunikacji,
39% rabatu
20,67
34,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 20,67
Okładka książki Promocja marki. Poradnik dobrych praktyk
Nietuzinkowy przewodnik po dobrych i złych praktykach w marketingu, pełen refleksji i cennych spostrzeżeń autora. Od tradycyjnie pojmowanej reklamy przez modne ostatnio social media po niezbędny w dzisiejszym świecie personal branding. W my
31% rabatu
26,14
38,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,14
Okładka książki Godzina dziennie z SEO Wejdź na szczyty wyszukiwarek
Odkryj tajemnice SEO i bądź widoczny w Internecie! Jak zoptymalizować witrynę pod kątem wyszukiwarek i odnośników? Jak wybrać optymalne słowa kluczowe? Jak wykorzystać serwisy społecznościowe do celów marketingowych? Jeśli chcesz, aby
21% rabatu
54,18
68,99 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 54,18
Okładka książki Jak zapewnić znakomitą obsługę klientów
Nikt dzisiaj nie ma wątpliwości, że standard obsługi klienta jest tak samo ważny jak jakość oferowanych produktów: wzmacnia relację z klientem, wzbudza w nim zaufanie, buduje dobrą reputację firmy i stwarza przewagę nad konkurencją. W dobie
16% rabatu
49,29
59,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 49,29
Okładka książki Bez osobowości
Bez osobowości
Wydawca: Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
W nowej erze biznesu XXI wieku wielkie marki i produkty muszą mieć dynamiczną osobowość, aby zwrócić na siebie uwagę i przyciągnąć klientów. Wiele organizacji ukrywa jednak swoją osobowość za warstwami sloganów i reklam. Rohit Bhargava, spe
19% rabatu
59,30
73,40 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 59,30
Okładka książki Ogilvy Król Madison Avenue
Ogilvy Król Madison Avenue
Autor: Kenneth Roman
Wydawca: Studio Emka
wysyłka: niedostępny
To pierwsza biografia Davida Ogilvy’ego, indywidualisty świata reklamy napisana przez człowieka, który znał go najlepiej. Kenneth Roman, były dyrektor i członek rady nadzorczej OGILVY and MATHER, prezentuje pasjonujący obraz jednej z najbar
48% rabatu
20,28
39,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 20,28
Okładka książki Jak myślą klienci
Jak myślą klienci
Wydawca: Rebis
wysyłka: niedostępny
Profesor Gerald Zaltman odsłania mechanizmy myślenia konsumenta w dynamicznie zmieniającym się świecie. Sugeruje, że współczesny marketing nie nadąża za postępem techniki i zmianami społecznymi. Wiele metod badawczych powszechnie stosowanyc
33% rabatu
29,33
43,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,33
Okładka książki Google AdWords. Skuteczna kampania reklamowa ...
To rozwiązanie po prostu się sprawdza! Reklama w sieci jeszcze nigdy nie była taka prosta! Wystarczy kilka chwil, aby założyć konto w usłudze Google AdWords i zacząć pozyskiwać nowych klientów dzięki możliwości dotarcia do ponad 80% wszystk
35% rabatu
25,27
39,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,27
Okładka książki Zakupy na obcasach
Przełomowa książka o marketingu skierowanym do kobiet! Kobiety dowiedzą się, jakim procesom manipulacji są poddawane a specjaliści od marketingu, jak zrozumieć kobiety i skutecznie wpływać na ich wybory konsumenckie. Męskość to myślenie an
21% rabatu
27,50
34,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,50
Okładka książki Metody zarządzania marketingowego
Publikacja stanowi drugi tom serii wydawniczej Metody i techniki zarządzania. Podjęto w niej problematykę metod marketingowych w zarządzaniu organizacjami. Książka jest zbiorem materiałów badawczych i dydaktycznych z zakresu metodologii mar
19% rabatu
46,86
58,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 46,86
Okładka książki Twórcze ilustrowanie
Twórcze ilustrowanie jest kompleksowym, bogato ilustrowanym przewodnikiem dla grafików, a także osób zamawiających ilustracje. Odpowiada na podstawowe pytania: - Jaką rolę w komunikowaniu odgrywa obraz ? - Skąd brać pomysły - Jaką rolę o
27% rabatu
35,89
49,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,89
Liczba wyświetlanych pozycji:
51
52
53
54
55
89
Idź do strony:
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj