![]()
Podręcznik zawiera szczegółową analizę funkcjonowania rynku usługowego w kontekście podejmowanych na nim działań promocyjnych, w tym m.in.:- podstawy teoretyczne i terminologię związaną z usługami,- specyfikę promocji oraz charakterystykę j
28% rabatu
25,10 zł
35,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,10 zł
![]()
Książka wyjaśnia kwestie terminologiczne, zagadnienia związane z socjolingwistyką, historią komunikowania międzynarodowego, postępującą globalizacją. Omawia on też problemy dotyczące mediatyzacji współczesnego życia, powstawania społeczeńst
31% rabatu
24,08 zł
35,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,08 zł
![]()
Książka Telefonem w klienta. Wstęp do telemarketingu jest praktycznym przewodnikiem po jednostkach organizacyjnych obsługi telefonicznej (call center).
Telefon, jako narzędzie wspomagania biznesu, stał się najbardziej powszechnym urządzeni
45% rabatu
26,79 zł
49,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,79 zł
![]() Opakowania Gotowe szablony projekty trójwymiarowe techniki składania + płyta CD
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: niedostępny
Książka zawiera prezentacje 140 projektów graficznych autorstwa znanych grafików i grup projektowych z całego świata.
Pokazuje zarówno projekty praktyczne – jak choćby opakowania produktów spożywczych czy płyt CD, ale również projekty gadże
27% rabatu
65,17 zł
89,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 65,17 zł
![]() Marketing Wprowadzenie
Autor:
Philip Kotler
Armstrong Gary
Wydawca:
Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
Trudno sobie wyobrazić bardziej kompetentnych autorów podręcznika wprowadzającego do marketingu niż duet Gary Armstrong i Philip Kotler. Profesor Armstrong to wielokrotnie nagradzany wykładowca uniwersytecki. Jest autorem licznych artykułów
16% rabatu
107,81 zł
129,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 107,81 zł
![]()
Choć mało kto uważa się za profesjonalnego negocjatora, w rzeczywistości wszyscy prowadzimy negocjacje - i to znacznie częściej, niż się nam wydaje. W domu, w pracy, w gronie znajomych, wszędzie konieczne jest porozumienie z innymi ludźmi.
16% rabatu
32,59 zł
39,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,59 zł
![]()
seria projektowanie komunikacji jest wydawana przez instytut dziennikarstwa i komunikacji społecznej uniwersytetu wrocławskiego. wśród tytułów można znaleźć m.in. publikacje pracowników i współpracowników zakładu projektowania komunikacji,
39% rabatu
20,67 zł
34,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 20,67 zł
![]() Promocja marki. Poradnik dobrych praktyk
Autor:
Robert Stępowski
Wydawca:
Słowa i Myśli
wysyłka: niedostępny
Nietuzinkowy przewodnik po dobrych i złych praktykach w marketingu, pełen refleksji i cennych spostrzeżeń autora. Od tradycyjnie pojmowanej reklamy przez modne ostatnio social media po niezbędny w dzisiejszym świecie personal branding. W my
31% rabatu
26,14 zł
38,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,14 zł
![]() Godzina dziennie z SEO Wejdź na szczyty wyszukiwarek
Autor:
Grappone Jennifer
Couzin Gradiva
Wydawca:
Helion
wysyłka: niedostępny
Odkryj tajemnice SEO i bądź widoczny w Internecie!
Jak zoptymalizować witrynę pod kątem wyszukiwarek i odnośników?
Jak wybrać optymalne słowa kluczowe?
Jak wykorzystać serwisy społecznościowe do celów marketingowych?
Jeśli chcesz, aby
21% rabatu
54,18 zł
68,99 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 54,18 zł
![]() Jak zapewnić znakomitą obsługę klientów
Autor:
Zemke Ron
Wydawca:
Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
Nikt dzisiaj nie ma wątpliwości, że standard obsługi klienta jest tak samo ważny jak jakość oferowanych produktów: wzmacnia relację z klientem, wzbudza w nim zaufanie, buduje dobrą reputację firmy i stwarza przewagę nad konkurencją. W dobie
16% rabatu
49,29 zł
59,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 49,29 zł
![]()
To pierwsza biografia Davida Ogilvy’ego, indywidualisty świata reklamy napisana przez człowieka, który znał go najlepiej. Kenneth Roman, były dyrektor i członek rady nadzorczej OGILVY and MATHER, prezentuje pasjonujący obraz jednej z najbar
48% rabatu
20,28 zł
39,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 20,28 zł
![]()
Profesor Gerald Zaltman odsłania mechanizmy myślenia konsumenta w dynamicznie zmieniającym się świecie. Sugeruje, że współczesny marketing nie nadąża za postępem techniki i zmianami społecznymi. Wiele metod badawczych powszechnie stosowanyc
33% rabatu
29,33 zł
43,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,33 zł
![]() Google AdWords. Skuteczna kampania reklamowa ...
Autor:
Holdren Anastasia
Wydawca:
Helion
wysyłka: niedostępny
To rozwiązanie po prostu się sprawdza! Reklama w sieci jeszcze nigdy nie była taka prosta! Wystarczy kilka chwil, aby założyć konto w usłudze Google AdWords i zacząć pozyskiwać nowych klientów dzięki możliwości dotarcia do ponad 80% wszystk
35% rabatu
25,27 zł
39,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,27 zł
![]() Zakupy na obcasach
Autor:
Cunningham Jane
Roberts Philippa
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: niedostępny
Przełomowa książka o marketingu skierowanym do kobiet!
Kobiety dowiedzą się, jakim procesom manipulacji są poddawane a specjaliści od marketingu, jak zrozumieć kobiety i skutecznie wpływać na ich wybory konsumenckie.
Męskość to myślenie an
21% rabatu
27,50 zł
34,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,50 zł
![]() Metody zarządzania marketingowego
Autor:
Otto Jacek
Sułkowski Łukasz
Wydawca:
Difin
wysyłka: niedostępny
Publikacja stanowi drugi tom serii wydawniczej Metody i techniki zarządzania. Podjęto w niej problematykę metod marketingowych w zarządzaniu organizacjami. Książka jest zbiorem materiałów badawczych i dydaktycznych z zakresu metodologii mar
19% rabatu
46,86 zł
58,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 46,86 zł
![]() Twórcze ilustrowanie
Autor:
Zegen Crush Lawrence
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: niedostępny
Twórcze ilustrowanie jest kompleksowym, bogato ilustrowanym przewodnikiem dla grafików, a także osób zamawiających ilustracje.
Odpowiada na podstawowe pytania:
- Jaką rolę w komunikowaniu odgrywa obraz ?
- Skąd brać pomysły
- Jaką rolę o
27% rabatu
35,89 zł
49,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,89 zł
![]()
Książka stanowi całościowe opracowanie zagadnień z zakresu marketingowego zarządzania na rynku farmaceutycznym. Autorzy kompleksowo omówili w niej cechy rynku farmaceutycznego, czynniki kształtujące jego otoczenie, a także stosowane na nim
20% rabatu
55,41 zł
69,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 55,41 zł
![]()
Jak połączyć historię i działania w celu przekształcenia swojej firmy? Autor przedstawia pogłębioną wersję marketingu narracyjnego. Przekonuje, że w dzisiejszym świeciedo przyciągnięcia uwagi klientów nie wystarcza już opowiadanie historii.
31% rabatu
24,01 zł
34,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,01 zł
![]()
Reklama i kultura konsumpcyjna w Polsce w latach 60., 70., i 80.
Publikacja Best Before prezentuje efekty pracy badawczo – artystycznej Dominika Lejmana, Karoliny Wysockiej i Petera Ferko, której celem było zbadanie i udokumentowanie zanika
31% rabatu
34,40 zł
50,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,40 zł
![]() Twitter. Sukces komunikacji w 140 znakach.
Autor:
Mistewicz Eryk
Wydawca:
Helion
wysyłka: niedostępny
Ta książka to efekt niesamowitego doświadczenia autora, obejmującego wylansowanie nowego produktu w trudnych polskich realiach, przygotowanie strategii pozycjonującej, przekonanie grupy liderów opinii, którzy uznali, że produkt ten najlepie
37% rabatu
22,16 zł
34,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,31 zł
Liczba wyświetlanych pozycji:
Idź do strony:
![]()
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
![]()
Wybierz wariant produktu
|
|