Okładka książki Marketing wirusowy w internecie
Zarażaj śmiechem, namnażaj pomysły, zagrażaj konkurencyjnością! Niezbędny do życia bakcyl marketingowy Marketing wirusowy pod lupą: wirus promocyjny, produktowy, cenowy, dystrybucyjny, obsługowy Partnerzy promocji i programy partnerskie
35% rabatu
22,61
34,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 22,61
Okładka książki Filozofia Reklamy. Historia, psychologia, technik
Filozofia Reklamy pozwala spojrzeć na współczesną reklamę lekko krytycznie, można powiedzieć uczy myślenia reklamowego. Przedstawia nie tylko teoretyczne schematy, ale również pokazuje praktyczne wykorzystanie i zastosowanie środków przekaz
41% rabatu
17,52
29,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 17,52
audiobook
Okładka książki Strategia i marketing. Pakiet audio 3 CD MP3 - Audiobook
Strategia błękitnego oceanu W. Chan Kim, Renee Mauborgne Firmy od dawna angażują się w otwarte konkurowanie w pogoni za zyskownym wzrostem. Jednak wynikiem tego jest jedynie ""czerwony ocean"" rywali walczących o kurczącą się pulę zysków. A
37% rabatu
47,48
74,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,48
Okładka książki Powrót do rzeczywistości
Powrót do rzeczywistości
Autor: Guy Kawasaki
Wydawca: Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
Jak przekonać inwestora, że twój pomysł zrewolucjonizuje rynek? Jaką długość powinien mieć biznes plan, e-mail do kontrahenta czy prezentacja multimedialna oraz jakich treści nie należy w nich poruszać? Jak pisać ogłoszenia o pracę, żeby ni
19% rabatu
63,82
79,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 63,82
audiobook
Okładka książki Siła pozytywnych opinii - audiobook
Siła pozytywnych opinii - audiobook
Autor: John Jantsch
Wydawca: MT Biznes
wysyłka: niedostępny
Ostentacyjna reklama i wyrafinowane kampanie marketingowe tracą swoją siłę oddziaływania. Dzisiaj biznes napędza marketing szeptany. Jak dowodzą badania, ludzie wprost nie mogą oprzeć się pokusie polecania produktów i usług swoim przyjacioł
20% rabatu
31,76
39,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,76
Okładka książki Marketing partyzancki
Marketing partyzancki
Wydawca: Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
Nowatorskie metody docierania do klientów Jaya Conrada Levinsona wykorzystujące nowe technologie zrewolucjonizowały strategie marketingowe małych firm na całym świecie. W książce czytelnik znajdzie nie tylko sprawdzony oręż i wypróbowane ta
16% rabatu
57,66
69,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 57,66
Okładka książki Zachowania konsumentów na rynku
Zachowania konsumentów na rynku
Wydawca: PWE
wysyłka: niedostępny
Współcześnie konsument bywa nazywany „królem systemu ekonomicznego”. Od jego zachowań często zależy bowiem rynkowe powodzenie wielu przedsiębiorstw. Autor, prof. dr hab. Leszek Rudnicki, przedstawił prawidłowości występujące w postępowaniu
27% rabatu
43,87
59,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 43,87
Okładka książki Relacje inwestorskie
Relacje inwestorskie
wysyłka: niedostępny
Kompleksowe i usystematyzowane opracowanie na temat relacji inwestorskich w Polsce. W książce ujęto definicje i klasyfikacje dotyczące relacji inwestorskich (z dużą liczbą uniwersalnych schematów), opisano zasady, formy i narzędzia ich stos
19% rabatu
40,32
49,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 40,32
Okładka książki Marketing Materiały do ćwiczeń
Marketing Materiały do ćwiczeń
Autor: Rosa Grażyna
Wydawca: C.H. Beck
wysyłka: niedostępny
Publikacja stanowi materiały do ćwiczeń z podstaw marketingu, zawierające zbiór najważniejszych zagadnień z tego zakresu. Została podzielona na dwie części. Pierwsza poświęcona jest podstawom teoretycznym, druga zaś wybranym obszarom zastos
27% rabatu
28,58
39,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,58
Okładka książki Strategiczne zarządzanie marką
o sprawia, że niektóre marki od wielu lat niezmiennie rosną w siłę, a inne - nawet jeśli odniosły spektakularny sukces - upadają? Dlaczego jedne są w stanie przetrwać największe zawirowania gospodarcze i społeczne, a drugie nie potrafią spr
19% rabatu
96,14
119,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 96,14
Okładka książki Techniki sprzedaży. O sztuce sprzedawania
Czy zastanawiałeś się, dlaczego jedni handlowcy odnoszą sukcesy, a inni nie? To nieprawda, że o umiejętnościach sprzedażowych decydują tylko predyspozycje i osobowość. Dzięki stosowaniu odpowiednich technik sprzedaży i uświadomieniu sobie,
31% rabatu
27,45
39,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,45
Okładka książki Strategie marketingowe w instytucjach kultury
Przemiany rynkowe, rozwój technologiczny i cywilizacyjny oraz globalizacja konsumpcji i jej wirtualizacja wywołały istotne zmiany w funkcjonowaniu podmiotów rynkowych w Polsce, w tym w sferze kultury wysokiej. Najważniejsza z nich to prywat
27% rabatu
36,54
49,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,54
Okładka książki Jakość usług medycznych
Jakość usług medycznych
Wydawca: Difin
wysyłka: niedostępny
Książka jest próba zwrócenia uwagi na konieczność stosowania w procesie doskonalenia jakości usług medycznych takich metod i narzędzi, które pozwolą na skwantyfikowanie wyników badań. Wyrażone w sposób liczbowy dałyby zarządzającym możliwoś
19% rabatu
52,51
65,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 52,51
Okładka książki Strategia reklamowa
Strategia reklamowa
Wydawca: PWE
wysyłka: niedostępny
Spojrzenie Autorów - Karoliny Janiszewskiej i Jacka Kalla - na wykorzystanie reklamy w firmie jest odmienne od większości ujęć prezentowanych w polskojęzycznych pozycjach. Autorzy widzą reklamę z bardzo pragmatycznego punktu widzenia, jako
24% rabatu
33,92
44,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,92
Okładka książki Zarządzanie jakością i ryzykiem w usługach zdrow.
Cechą wyróżniającą książki Zarządzanie jakością i ryzykiem w usługach zdrowotnych jest przeprowadzenie analiz w oparciu o obserwację zmian zachodzących na rynku usług zdrowotnych i udowodnienie tezy, że mamy do czynienia z dynamicznie rozwi
28% rabatu
40,87
57,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 40,87
Okładka książki Marketing polityczny Studium porównawcze
Książka ta traktuje właśnie o mechanizmach zdobywania władzy we współczesnych kampaniach wyborczych. Przedstawione jest w niej fascynujące i rzadko, jak dotąd, badane zjawisko marketingu politycznego, analizowanego na podstawie kampanii pre
19% rabatu
32,23
39,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,23
Okładka książki Marketing strategiczny w opiece zdrowotnej
Zwiększenie skuteczności działania opieki zdrowotnej wymaga - podobnie jak w przypadku innych gałęzi gospodarki - podejścia marketingowego do tego sektora. Konieczne jest ponadto uwzględnienie w strategii marketingowej złożonego i wielowymi
19% rabatu
152,69
189,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 152,69
Okładka książki Marketing gabinetu stomatologicznego
Pojęcia "praktyka lekarza dentysty" i "prowadzenie gabinetu stomatologicznego" w codziennym języku są używane zamiennie, ale można przypisać im nieco odmienne znaczenie. Pierwsze jest związane ze świadczeniem lekarskim, a drugie z działalno
19% rabatu
38,78
48,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 38,78
Opakowanie Otwarte przywództwo w czasach mediów społecznych
"Bądź otwarty, bądź przejrzysty, bądź autentyczny" - to mantra współczesnego przywództwa, ale rzadko widać jej faktyczne zastosowanie w firmach. Tradycyjnie biznes opiera się na kontroli i trudno jest zmienić dotychczasowy sposób funkcjonow
19% rabatu
55,75
69,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 55,75
Okładka książki Siła pozytywnych opinii
Siła pozytywnych opinii
Autor: John Jantsch
Wydawca: MT Biznes
wysyłka: niedostępny
Ostentacyjna reklama i wyrafinowane kampanie marketingowe tracą swoją siłę oddziaływania. Dzisiaj biznes napędza marketing szeptany. Jak dowodzą badania, ludzie wprost nie mogą oprzeć się pokusie polecania produktów i usług swoim przyjacioł
20% rabatu
39,72
49,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,72
Liczba wyświetlanych pozycji:
73
74
75
76
77
89
Idź do strony:
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj