Książka "Marketing w turystyce" zawiera opis działań służących obsłudze turystów w sposób dający im maksimum pozytywnych doznań i przeżyć turystycznych.
Obok części ogólnej, omawiającej naturę marketingu i zarządzania zgodnego z jego duchem
19% rabatu
32,23 zł
39,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,23 zł
Leksykon stanowi obszerny zbiór pojęć stosowanych w reklamie, wybrany i opracowany przez praktyka i nauczyciela, który stosował je w prowadzonej przez siebie działalności projektowej w zakresie wystawiennictwa, grafiki reklamowej i wzornict
31% rabatu
17,41 zł
25,30 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 17,41 zł
Od uchwalenia w dniu 6 września 2001 r. ustawy - Prawo farmaceutyczne Główny Inspektor Farmaceutyczny wydał kilkaset decyzji dotyczących zgodności bądź niezgodności z prawem reklam produktów leczniczych. Znajomość powyższego orzecznictwa um
27% rabatu
46,17 zł
63,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 46,17 zł
Dlaczego chodzi nam akurat o ?kult wyobraźni?? Czyżby dlatego, że ?rozum śpi?? Otóż niezupełnie. Ten ostatni na pewno - na swój sposób - czuwa nieustannie nawet gdy o tym nie wiemy. To wyobraźnia działa jak życie poety: poetą się nie jest -
42% rabatu
16,71 zł
29,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 16,71 zł
Książka zawiera analizę najważniejszych zagadnień związanych z marketingiem szkoły, począwszy od opisu rynku oświatowego, a skończywszy na badaniach marketingowych w szkole. Uwzględnia najbardziej aktualne zjawiska ważne z punktu widzenia m
29% rabatu
28,16 zł
39,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,16 zł
Public relations jako narzędzie kreowania wizerunku partii politycznych
Autor:
Podobas Izabela
Wydawca:
Difin
wysyłka: niedostępny
Polityczny public relations służy kształtowaniu wizerunku partii politycznych i jej liderów. Stosowany umiejętnie pomaga osiągnąć sukces, przegranych może wznieść na szczyty władzy, a faworytów pogrążyć. Stosuje go każdy rodzaj władzy i op
21% rabatu
31,52 zł
40,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,52 zł
Myśl perspektywicznie
Choć nikt nie kwestionuje roli kapitału ludzkiego w budowaniu przewagi konkurencyjnej, to polskie firmy nie wykorzystują w pełni tego potencjału. Jest to możliwe tylko przy ścisłej współpracy zarządu z działem HR, któr
19% rabatu
50,90 zł
63,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 50,90 zł
Podręcznik akademicki do przedmiotu Badania marketingowe, przygotowany z myślą o studentach uczelni wyższych na kierunkach zarządzania i marketingu, ekonomicznych i menedżerskich. Zawiera kompendium najnowszej wiedzy z tej dziedziny, popart
19% rabatu
52,44 zł
64,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 52,44 zł
Marketingowo-logist zarządz. przedsięb. DIFIN
Autor:
Wojciechowski Tadeusz
Wydawca:
Difin
wysyłka: niedostępny
Motywem przewodnim książki jest uzasadnienie tezy, że działania marketingowe w przedsiębiorstwach muszą być stopniowo integrowane z działaniami logistycznymi i że – tym samym – wymagają wspólnego, zsynchronizowanego zarządzania. W warunkach
23% rabatu
40,21 zł
52,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 40,21 zł
Coraz szersza grupa lekarzy praktykujących prywatnie zdaje sobie sprawę, że w warunkach konkurencji same umiejętności medyczne - nawet najlepsze - mogą być niewystarczające, by pozyskać i utrzymać pacjentów, dlatego szuka możliwości wyróżni
26% rabatu
37,76 zł
51,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,76 zł
Książka stanowi pierwsze w Polsce całościowe opracowanie na temat marketingowego zarządzania na rynku farmaceutycznym. Rynek farmaceutyczny jest rynkiem wyjątkowym: rozwija się bardzo szybko, panuje na nim ostra konkurencja, a przy tym podl
27% rabatu
44,63 zł
60,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,63 zł
Autorzy – Jack Trout i Steve Rivkin – wybitni eksperci w dziedzinie marketingu – podpowiadają przedsiębiorcom, jak przetrwać kryzys i pokonać konkurencję. Ich receptą na sukces jest repozycjonowanie, nawiązujące do koncepcji pozycjonowania,
24% rabatu
33,92 zł
44,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,92 zł
Temperament i kontrola emocjonalna a percepcja reklamy wizualnej
Autor:
Kuśpit Małgorzata
Wydawca:
UMCS
wysyłka: niedostępny
Trzeba podkreślić wysiłek, jaki Autorka włożyła w pokazanie tak istotnego problemu, jak rola mediów (telewizja, radio, prasa, Internet) w procesie modyfikowania siły oddziaływania na odbiorcę komunikatu zawartego w reklamie. Dużo miejsca po
24% rabatu
7,94 zł
10,50 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 7,94 zł
Zakazy reklamy towarów w prawie europejskim i polskim
Autor:
Harasimiuk Dominika Ewa
Wydawca:
Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
Niniejsza publikacja dotyczy problematyki zakazów reklamy towarów sensytywnych - wyrobów tytoniowych, napojów alkoholowych i produktów leczniczych. Zagadnienie to przedstawione jest na tle uregulowań prawa europejskiego i polskiego. Publika
19% rabatu
84,83 zł
105,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 84,83 zł
Niniejsza publikacja przedstawia techniki kierowania apteką, które prowadzą do wypracowywania odpowiedniej marży i usatysfakcjonowania klientów, a tym samym do zbudowania wysokiej pozycji rynkowej apteki. W pracy zostały omówione zarówno za
19% rabatu
50,90 zł
63,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 50,90 zł
Spraw, aby ludzie chcieli polecać innym twoje produkty!
Dowiedz się, dlaczego niektóre produkty mają fanów na całym świecie. Odkryj, dlaczego każdy mówi o konkretnym laptopie, odtwarzaczu mp3, serwisie internetowym, samochodzie czy nawet l
48% rabatu
38,17 zł
73,40 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 38,17 zł
O krok dalej to książka o zaangażowaniu i jego decydującym wpływie na sukces rynkowy każdej firmy. To ono właśnie - w połączeniu z jasnością celów, zdecydowanym kierownictwem i szacunkiem dla pracowników - pozwala na osiągnięcie sukcesu nie
24% rabatu
55,68 zł
73,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 55,68 zł
Psychologia sprzedaży nieruchomości
Autor:
Grażyna Białopiotrowicz
Wydawca:
Poltext
wysyłka: niedostępny
Nie ulega wątpliwości, że praca pośrednika nieruchomości wymaga ogromnej wiedzy z wielu dziedzin - prawa, finansów, administracji państwowej, gospodarowania nieruchomościami itp. Jednak wiedza merytoryczna to nie wszystko. Pośrednik chcący
21% rabatu
31,44 zł
39,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,44 zł
Zarówno w teorii, jak i w praktyce funkcjonuje przekonanie, iż marketing jest tą dziedziną działalności, której efekty najtrudniej jest zmierzyć, a co za tym idzie, niezwykle trudno udowodnić jest zyskowność działań podejmowanych w tym zakr
28% rabatu
34,42 zł
48,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,42 zł
W książce przedstawiono kompleksowe podejście do problemów marketingu w ochronie zdrowia. Zaprezentowano w niej możliwości wykorzystania narzędzi marketingowych w pozycjonowaniu usług zdrowotnych, jak również, budzący ostatnimi czasy wiele
19% rabatu
32,33 zł
40,01 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,33 zł
Liczba wyświetlanych pozycji:
Idź do strony:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|