Okładka książki Marketing - to działa!
Jak sprawić, aby projekty marketingowe były bardziej opłacalne? Jak dzięki przedsiębiorczemu marketingowi trafić z ofertę do określonej grupy odbiorców? Co zrobić, aby oferta wyróżniała się na tle konkurencji? Odpowiedź na te i inne pytania
22% rabatu
56,21
72,45 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 56,21
Okładka książki Marketing sensoryczny
Marketing sensoryczny
Wydawca: PWE
wysyłka: niedostępny
Ważną rolę w procesach zakupu i konsumpcji, a także postrzeganiu firm, marek i produktów odgrywają zmysły wzroku, słuchu, węchu, dotyku i smaku. Wiedza o zmysłach ludzkich przyczynia się do większej skuteczności działań marketingowych. Jedn
27% rabatu
42,14
57,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 42,14
Okładka książki Rozgłośnia radiowa jako przedsiębiorstwo
Praca stanowi opis rozgłośni radiowej z punktu widzenia działalności rynkowej w postaci przedsiębiorstwa, które zgodnie z wymogami prawa musi przyjąć określoną formę organizacyjno-prawną. Utrzymanie się na rynku medialnym wymaga od menedżer
31% rabatu
12,49
18,20 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 12,49
Opakowanie Metody badań jakościowych tom 2
Zbiór metodologicznych tekstów to przełomowy manifest nowej drogi metodologii badań jakościowych – badań zaangażowanych społecznie, walczących z dyskryminacją i nierównością, eksperymentujących z nowymi formami, takimi jak performans czy au
19% rabatu
55,75
69,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 55,75
Opakowanie Metody badań jakościowych tom 1
Zbiór metodologicznych tekstów to przełomowy manifest nowej drogi metodologii badań jakościowych – badań zaangażowanych społecznie, walczących z dyskryminacją i nierównością, eksperymentujących z nowymi formami, takimi jak performans czy au
19% rabatu
55,75
69,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 55,75
Okładka książki Private Banking marketing jakość sprzedaż
Private banking - bankowość dedykowana zamożnym klientom indywidualnym jest jednym z najmłodszych i najintensywniej rozwijających się obszarów działań banków w Polsce. Wyznacznikiem sukcesu w działalności banków w tym perspektywicznym segme
28% rabatu
42,30
59,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 42,30
Okładka książki Jakościowe metody badań marketingowych
Badania jakościowe, chociaż od lat pełnią ważną rolę w podejmowaniu decyzji marketingowych, prowadzone i wykorzystywane są dosyć intuicyjnie. Autorka przekonuje, że w świetle dokonań współczesnej psychologii należy zrewidować tradycyjne spo
19% rabatu
32,23
39,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,23
Okładka książki Marketing biur podróży
Książka ta jest podręcznikiem akademickim zawierającym kompleksową wiedzę na temat funkcjonowania biur podróży, a zwłaszcza wykorzystania w ich działalności reguł marketingowych. Autorki zasadniczy nacisk kładły na problematykę związaną z m
24% rabatu
34,38
45,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,38
Okładka książki Nowoczesne koncepcje strategii orientacji na klienta
Wielu przedsiębiorców zadaje sobie od dawna pytanie: jak zapewnić firmie stały rozwój, zmniejszyć koszty i zwiększyć zyski. Gdzie można szukać odpowiedzi na te pytania? Jak inne organizacje radzą sobie z obsługą klientów i spełnianiem w spo
19% rabatu
39,59
49,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,59
Okładka książki Marketing bez tajemnic
Marketing bez tajemnic
Wydawca: Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
Marketing bez tajemnic to książka proponująca nowe podejście do rozwiązań marketingowych, od określenia produktów i rynków po ustalanie cen, promocję i dystrybucję. Autor podkreśla konieczność uwzględniania badań w wyborach marketingowych
19% rabatu
50,90
63,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 50,90
Okładka książki Kapitał konwersacyjny
Czy droga do sukcesu Twojej marki wiedzie tylko przez kosztowne kampanie marketingowe? Nie! To kapitał konwersacyjny jest lepszym i znacznie tańszym rozwiązaniem. Autorzy niniejszej książki, czerpiąc z własnego doświadczenia w marketingu cz
19% rabatu
58,98
73,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 58,98
Okładka książki Marketing 3.0 TW
Dzisiejsi konsumenci wybierają produkty i usługi, które spełniają ich głębszą potrzebę kreatywności, idealizmu i integracji ze społecznością. Czołowe firmy zrozumiały, że muszą dotrzeć do tych wysoko świadomych, wykorzystujących zdobycze te
39% rabatu
30,58
49,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,58
Okładka książki Copywriting internetowy
Copywriting internetowy
Autor: Maciej Dutko
wysyłka: niedostępny
Jak tworzyć teksty, które mają niezwykłą moc skłaniania do zakupu? Teksty, które przekonają klienta, że to właśnie Twoja oferta jest lepsza, mimo iż sprzedajesz to samo co konkurenci? Jakie techniki wykorzystać, by pobudzać wyobraźnię odbio
19% rabatu
24,16
29,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,16
Okładka książki Marka narodowa
Marka narodowa
Wydawca: PWE
wysyłka: niedostępny
W warunkach intensyfikacji wzajemnych powiązań między krajami budowanie wizerunku i reputacji (marki) narodowej wiąże się z poszukiwaniem przez nie sposobów prezentacji własnych atutów oraz skutecznych metod podnoszenia konkurencyjności gos
34% rabatu
34,80
52,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,96
Okładka książki Marketing polityczny w Internecie
Marketing polityczny w Internecie
Wydawca: Muza
wysyłka: niedostępny
Autor czterech książek poświęconych marketingowi politycznemu i analizie polityki, m.in. Kampania wyborcza. Strategia sukcesu oraz Gra o Europę. Negocjacje akcesyjne Polski z UE. Międzynarodowy ekspert w sprawach komunikacji politycznej ora
31% rabatu
24,07
34,99 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,07
Okładka książki Standaryzacja instrumentów marketingu-mix na przykładzie korporacji międzynarodowych w Polsce
Z recenzji dr Danuty Dudkiewicz-Zimny: Książka jest rezultatem badań dotyczących trudnej i złożonej problematyki jaką jest standaryzacja strategii marketingowej. Ze względu na nowatorskie ujęcie tematu, bogatą treść osadzoną nie tylko na do
19% rabatu
37,97
47,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,97
Okładka książki Metafora w marketingu
Metafora w marketingu
Wydawca: Rebis
wysyłka: niedostępny
Metafora w marketingu to przełomowa praca, która wyjaśnia uniwersalne motywy ludzkich zachowań.Dlaczego kampanie reklamowe nowych produktów często kończą się fiaskiem? Dlaczego konsumenci uważają, że firmy nie rozumieją ich potrzeb? Kluczem
36% rabatu
24,26
37,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,26
Okładka książki Negocjacje i mediacje
Negocjacje i mediacje
Wydawca: PWE
wysyłka: niedostępny
Negocjowanie czy też mediowanie są to czynności będące częścią aktywności każdego z nas. Odbywają się one na różnych poziomach, począwszy od życia prywatnego, poprzez negocjacje w biznesie, aż po poziom dyplomacji międzynarodowej. Każdy z t
32% rabatu
27,05
39,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,05
Opakowanie Marketing usług turystycznych
Podręcznik akademicki skierowany do studentów uczelni wyższych na kierunku Turystyka i rekreacja, na kierunkach ekonomicznych ze specjalnością turystyczną oraz znakomita lektura dla praktyków gospodarczych zajmujących się organizacją i mark
19% rabatu
39,59
49,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,59
Opakowanie Public relations Znaczenie społeczne i kierunki rozwoju
Podręcznik akademicki adresowany do studentów uczelni wyższych na kierunkach zarządzania i marketingu, dziennikarstwa i komunikacji społecznej, politologii oraz innych nauk społecznych i studiów specjalistycznych z zakresu PR. Stanowi równ
19% rabatu
44,36
54,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,36
Liczba wyświetlanych pozycji:
77
78
79
80
81
89
Idź do strony:
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj