Książka "Marketing w turystyce" zawiera opis działań służących obsłudze turystów w sposób dający im maksimum pozytywnych doznań i przeżyć turystycznych.
Obok części ogólnej, omawiającej naturę marketingu i zarządzania zgodnego z jego duche
26% rabatu
31,09 zł
42,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,09 zł
Zespoły sprzedaży w obliczu zmian
Autor:
DeVincentis John
Rackham Neil
Wydawca:
Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
Zespoły sprzedaży, które tylko komunikują swoim klientom wartość tworzoną przez inne podmioty, są skazane na niepowodzenie. Aby przetrwać, sprzedawcy muszą tworzyć wartość dla klientów. Autorzy tej publikacji analizują różne strategie handl
19% rabatu
58,98 zł
73,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 58,98 zł
Autor w kolejnych rozdziałach przedstawia m.in.: rolę marketingu na rynku prasowym, kształtowanie się otoczenia wydawców prasowych, metodologię marketingowych badań ilościowych i jakościowych prasy, zachowanie nabywcy na rynku prasowym, str
26% rabatu
42,86 zł
57,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 42,86 zł
Etyczne standardy marketingu farmaceutycznego
Autor:
Makowska Marta
Wydawca:
CeDeWu
wysyłka: niedostępny
Od kilku lat obserwujemy w Polsce znaczne nasilenie akcji marketingowych firm farmaceutycznych, co odpowiada ciągłemu wzrostowi sprzedawanych medykamentów na naszym rynku. Wiele dyskusji wzbudzają zwłaszcza akcje promocyjne skierowane do le
28% rabatu
42,30 zł
59,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 42,30 zł
First Steps in Marketing Language
Autor:
Kozierkiewicz Roman
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: niedostępny
Książka zapoznaje czytelnika z podstawową terminologią angielską stosowaną w różnych sytuacjach w świecie marketingu. Autor omawia rodzaje marketingu, takie jak: marketing bezpośredni, marketing usług, marketing społeczny, polityczny czy me
19% rabatu
32,23 zł
39,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,23 zł
Istotą zarządzania przedsiębiorstwami jest podejmowanie decyzji. Studiujący zarządzanie strategiczne, marketing i finanse przygotowują się do tego, poznając liczne teorie i modele oraz ilustrujące ich znaczenie przykłady. A jednak, czy możn
19% rabatu
50,90 zł
63,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 50,90 zł
Rozwój rynku w Polsce sprawia, że coraz większe znaczenie mają analizy zachowań konsumentów oraz oceny tych zachowań. Autorzy pokazują w książce m.in.:
•rolę konsumpcji we współczesnej gospodarce,
•zachowania konsumentów oraz uwarunkowani
29% rabatu
44,40 zł
62,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,40 zł
Specjaliści od zarządzania zwykle intensywniej używają lewej półkuli mózgu, natomiast specjaliści od marketingu – prawej. Dlatego właśnie podczas wszystkich narad tak trudno im się porozumieć, chociaż wydaje się, że mówią o tym samym. Autor
24% rabatu
39,21 zł
51,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,21 zł
Słownik polsko angielski biznes media reklama tom 1
Autor:
Smid Wacław
Wydawca:
DR Lex
wysyłka: niedostępny
Prezentowany Państwu polsko-angielski słownik wychodzi naprzeciw współczesnym oczekiwaniom, zawiera bowiem 15 000 haseł, zwrotów i wyrażeń, mających ułatwić komunikowanie w takich obszarach naszego życia, jak BIZNES, MEDIA i REKLAMA.
W na
31% rabatu
61,22 zł
89,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 61,22 zł
Marketing produktów żywnościowych
wysyłka: niedostępny
Problematyka marketingu produktów żywnościowych do niedawna pozostawała w Polsce na uboczu zainteresowań badawczych i wydawniczych. Wykorzystanie instrumentów marketingowych nie znajdowało bowiem zastosowania w warunkach stałych niedoborów
24% rabatu
11,92 zł
15,79 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 11,92 zł
Ten praktyczny przewodnik skierowany jest do profesjonalistów, osób zakładających własną firmę oraz wszystkich czytelników, którzy są zainteresowani tematem sprzedaży i dystrybucji.
Książka podpowiada, jak utrzymać dobry kontakt z klientem
37% rabatu
28,94 zł
46,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,94 zł
Podstawowe informacje potrzebne do planowania, realizacji i kontrolowania działań marketingowych przedstawiono w następujących rozdziałach:
- podstawy (typy myślenia, klient, proces marketingowy)
- analiza (badania rynku, informacja, trendy
37% rabatu
28,94 zł
46,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,94 zł
Jak się rozwijać, by rozwinąć skrzydła? Czyli jak
Autor:
Burzyńska Iwona
Wydawca:
Difin
wysyłka: niedostępny
Prezentowany poradnik stanowi propozycję dla wszystkich, którzy przymierzają się do zmian w swoim życiu zawodowym, szukają pracy, przekwalifikowują się, chcą awansować lub pragną po prostu poświęcić więcej refleksji swoim sukcesom i porażko
19% rabatu
31,51 zł
39,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,51 zł
O reklamie we współczesnym społeczeństwie informacyjnym przeczytamy w książce Ewy Kowalskiej i Mirosława Kowalskiego.
Spis treści:
Historia reklamy
Skuteczność reklamy
Reklama społeczna jako narzędzie marketingu społecznego
Reklama a film:
31% rabatu
14,09 zł
20,48 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 14,09 zł
Otoczenie kulturowe w biznesie międzynarodowym
Autor:
Bartosik-Purgat Małgorzata
Wydawca:
PWE
wysyłka: niedostępny
"Marketing bez tajemnic" to seria praktycznych poradników dających pogłębioną znajomość poszczególnych dziedzin marketingu. Autorzy, opierając się na rozwiązaniach sprawdzonych w praktyce, podają w każdej książce z serii zasady postępowania
26% rabatu
33,78 zł
45,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,78 zł
Marketing medialny (MM) to termin, który wraz z postępującym umasowieniem i interaktywnością mediów zyskuje coraz większą popularność. Jego obecność zauważalna jest nie tylko na polu medialnym, ale również politycznym, społecznym i edukacyj
19% rabatu
38,77 zł
48,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 38,77 zł
Książka ukazuje przy pomocy jakich metod marketingowych placówki zdrowotne mogą rozpoznawać pozamedyczne oczekiwania pacjentów, a następnie ich pozyskiwać i utrzymywać jako nabywców usług w długim okresie (rozdziały I i II). Przedstawia źró
28% rabatu
38,00 zł
53,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 38,00 zł
Marketing międzynarodowy
Autor:
Limański Andrzej
Drabik Ireneusz
Wydawca:
Difin
wysyłka: niedostępny
Głównym celem pracy jest identyfikacja i charakterystyka rozwoju koncepcji marketingu na rynkach zagranicznych w warunkach postępujących procesów globalizacji i integracji ekonomicznej.W publikacji skoncentrowano się na trzech zasadniczych
21% rabatu
54,97 zł
70,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 54,97 zł
Drogi Przedsiębiorco.
Stajesz u progu kolejnej z miliona decyzji, jakich wymaga od ciebie na co dzień prowadzenie własnej działalności gospodarczej. Skoro nosisz się z zamiarem sięgnięcia po ten poradnik, to albo walczysz już na konkurencyj
34% rabatu
16,45 zł
25,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 16,45 zł
Książka łączy najnowszą wiedzę na temat zarządzania marką z nowatorskim i nigdzie jeszcze nie publikowanym modelem zarządzania potencjałem marki. Główne wątki dotyczą istoty kapitału marki, działań i mechanizmów jego kreowania, tożsamości i
20% rabatu
31,76 zł
39,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,76 zł
Liczba wyświetlanych pozycji:
Idź do strony:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|