![]() Akademia psychologii. Psychologia konsumenta PWN
Autor:
Dominika Maison
Stasiuk Katarzyna
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: niedostępny
Książka ukazuje znaczenie podstawowych procesów poznawczych, emocjonalnych i motywacyjnych w podejmowaniu decyzji przez klientów. Psychologia konsumenta Dlaczego kupujemy produkty luksusowe? Czy można wpływać na konsumentów poza ich świadom
28% rabatu
53,21 zł
74,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 53,21 zł
![]()
Prawdą jest jednak, że nie mogłaby ona powstać, gdyby nie istniały Facebook, Twitter, Pinterest i blogi. Dawniej, gdy ktoś miał dobry pomysł, mógł opowiedzieć o nim grupie swoich przyjaciół, rodzinie przy obiedzie, sąsiadowi z kolejki w mię
31% rabatu
27,45 zł
39,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,45 zł
![]()
Komunikacja kryzysowa omawia strategie radzenia sobie z kryzysami, takimi jak wypadki i katastrofy, które zawsze były częścią świata biznesu. Redaktor, Peter Frans Anthonissen, z wykształcenia prawnik, założyciel agencji doradczej ASA oraz
27% rabatu
43,25 zł
59,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 43,25 zł
![]()
Książka, na przykładach opakowań w możliwie najszerszym zakresie form i materiałów, wyczerpująco opisuje cykl życia opakowania - od etapu projektu i produkcji, poprzez dystrybucję i sprzedaż detaliczną, aż po jego utylizację.
38% rabatu
54,92 zł
89,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 54,92 zł
![]()
Przenieś swoje działania marketingowe na wyższy poziom (gry)!Wyobraź sobie, że jedziesz samochodem. Wyobraź sobie, że Twoim zadaniem jest przejechanie z punktu A do punktu B i zużycie przy tym jak najmniejszej ilości paliwa. Wyobraź sobie,
33% rabatu
26,05 zł
39,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,05 zł
![]() Marketing partyzancki w mediach społecznościowych
Autor:
Gibson Shane
Levinson Conrad Jay
Wydawca:
Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
UMOCNIJ SWOJĄ POZYCJĘ W SIECI - ZOSTAŃ PARTYZANTEM
Jay Conrad Levinson, ojciec marketingu partyzanckiego, oraz Shane Gibson, ekspert branży mediów społecznościowych, łączą w swojej książce ponadczasowe zasady marketingu partyzanckiego z naj
19% rabatu
39,59 zł
49,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,59 zł
![]()
Kompendium wiedzy o badaniach marketingowych:
pokazuje najbardziej znane i najczęściej stosowane techniki badań marketingowych
podpowiada, kiedy i jak stosować poszczególne techniki badań
uczy, czego można się dowiedzieć z takich badań
24% rabatu
45,25 zł
59,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 45,25 zł
![]() English For Promotion Najczęściej Używane Pojęcia
Autor:
Neymann Monika
Bohdanowicz Janet
Wydawca:
Poltext
wysyłka: niedostępny
Książka poświęcona jest problematyce marketingowej z naciskiem na aspekty promocji. Autorki skoncentrowały się na rozwijaniu sprawności mówienia w języku angielskim podczas prezentacji, zebrań, konferencji i innych wystąpień publicznych. Cz
20% rabatu
31,76 zł
39,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,76 zł
![]() Metoda Lean Analytics. Zbuduj sukces startupu...
Autor:
Croll Alistair
Yoskovitz Benjamin
Wydawca:
Helion
wysyłka: niedostępny
Jesteś przedsiębiorcą? Masz innowacyjny produkt i chcesz wejść z nim na rynek? Możesz wybrać jedną z dwóch dróg: tradycyjną, opartą na odwiecznych mądrościach starych mistrzów, albo nowoczesną, z użyciem modelu Lean Startup. Jeśli wybrałeś
38% rabatu
36,37 zł
59,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,37 zł
![]() Młodzi nabywcy na e-zakupach
Autor:
Gracz Leszek
Ostrowska Izabela
Wydawca:
Placet
wysyłka: niedostępny
Osoby z badanego segmentu „młodych dorosłych” (18-29 lat) stanowią dziś 18% polskiego społeczeństwa. Jest to pierwsze pokolenie Polaków, które całe swoje dorosłe życie spędziło w gospodarce rynkowej. Co również istotne, Internet był obecny
34% rabatu
38,68 zł
58,80 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 38,68 zł
![]()
Praca dr Marzeny Kowalskiej może zainteresować praktyków, teoretyków i studentów marketingu, zarządzania oraz komunikacji. Autorka systematyzuje zagadnienia zintegrowanej komunikacji do organizacji. [...] Charakteryzuje czynniki stymulujące
24% rabatu
29,71 zł
39,20 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,71 zł
![]()
Tom 22. serii "Media początku XXI wieku" wydawanej wspólnie z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.
"Autora interesuje przede wszystkim to, jak budować skuteczne i długofalowe strategie komunikacyjne, uwzględniające nie tyl
32% rabatu
33,22 zł
49,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,22 zł
![]()
Wielu ludzi oczekuje stabilizacji w gospodarce po załamaniu się rynku w 2007 roku, największym krachu od czasów wielkiego kryzysu okresu międzywojennego. Stabilizacja zapewne nastąpi, ale to już nie będzie ta sama gospodarka. Stara gospodar
48% rabatu
34,84 zł
67,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,84 zł
![]() Zmysły dla zysku. Marketing sensoryczny w praktyce
Autor:
Skowronek Iwona
Wydawca:
Poltext
wysyłka: niedostępny
Kolorowy, praktyczny i... apetyczny poradnik. Marketing sensoryczny jest użyteczny i sprawdza się w praktyce. Książka przedstawia wykorzystanie marketingu sensorycznego w kilkunastu branżach w Polsce i na świecie. Intencją autorki było napi
20% rabatu
35,74 zł
44,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,74 zł
![]()
Jak krok po kroku zarejestrować firmę? Jak zdobyć pieniądze na start? Jaka forma opodatkowania będzie dla Ciebie najkorzystniejsza? Czy lepiej płacić podatek liniowy czy według skali podatkowej? Co można zaliczyć w koszty? Jak rozliczać wyd
34% rabatu
32,47 zł
49,35 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,47 zł
![]() Metafora pojęciowa i amalgamat w reklamie prasowej
Autor:
Grabowska Magdalena
Wydawca:
Adam Marszałek
wysyłka: niedostępny
Niniejsza publikacja stanowi próbę dostrzeżenia oraz omówienia zjawiska metafory oraz amalgamatu pojęciowego w reklamie współczesnej. Autorka stawia sobie za cel ukazanie sensotwórczej roli narzędzi pojęciowych typu metaforyzacja oraz amalg
24% rabatu
25,47 zł
33,60 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,47 zł
![]() Metody badań jakościowych t.1
Autor:
Opracowanie zbiorowe
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: niedostępny
Zbiór metodologicznych tekstów to przełomowy manifest nowej drogi metodologii badań jakościowych – badań zaangażowanych społecznie, walczących z dyskryminacją i nierównością.
48% rabatu
56,68 zł
109,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 56,68 zł
![]() Jak wprowadzić klienta w trans kupowania. Nowa psy
Autor:
Joe Vitale
Wydawca:
Helion
wysyłka: niedostępny
Handlowa jawa niczym wymarzony sen sprzedawcy Stosuj perswazję jednego zdania Poznaj siłę hipnotyzujących nagłówków Upajaj chęcią posiadania Twórz rzeczywistość sukcesu Obsesja posiadania Twojego produktu to jedyny właściwy stan umysłu klie
31% rabatu
27,45 zł
39,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,45 zł
![]() PRo-MOC-ja. Reklama i public relations w małej...
Autor:
Marcin Pietraszek
Wydawca:
Helion
wysyłka: niedostępny
Wypromuj się albo zgiń! Na początku napiszmy to bardzo wyraźnie, dużymi literami: MAŁA FIRMA MUSI SIĘ PROMOWAĆ! - jeśli kiedyś chce być dużą firmą, jeśli ma pomnażać zyski, jeśli w ogóle zamierza przetrwać na rynku. Wyjątek jest jeden: gdy
31% rabatu
24,01 zł
34,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,01 zł
![]()
Książka Napoleona Hilla Myśl i bogać się jest klasycznym osobistym poradnikiem motywującym działania prowadzące człowieka do zdobycia pierwszego miliona oraz do osiągnięcia przezeń perfekcyjnych umiejętności kierowania zespołem podległych m
43% rabatu
20,00 zł
34,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 20,00 zł
Liczba wyświetlanych pozycji:
Idź do strony:
![]()
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
![]()
Wybierz wariant produktu
|
|