Okładka książki Akademia psychologii. Psychologia konsumenta PWN
Książka ukazuje znaczenie podstawowych procesów poznawczych, emocjonalnych i motywacyjnych w podejmowaniu decyzji przez klientów. Psychologia konsumenta Dlaczego kupujemy produkty luksusowe? Czy można wpływać na konsumentów poza ich świadom
28% rabatu
53,21
74,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 53,21
Okładka książki Formuła wpływu
Formuła wpływu
Wydawca: Helion
wysyłka: niedostępny
Prawdą jest jednak, że nie mogłaby ona powstać, gdyby nie istniały Facebook, Twitter, Pinterest i blogi. Dawniej, gdy ktoś miał dobry pomysł, mógł opowiedzieć o nim grupie swoich przyjaciół, rodzinie przy obiedzie, sąsiadowi z kolejki w mię
31% rabatu
27,45
39,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,45
Okładka książki Komunikacja kryzysowa
Komunikacja kryzysowa
Wydawca: Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
Komunikacja kryzysowa omawia strategie radzenia sobie z kryzysami, takimi jak wypadki i katastrofy, które zawsze były częścią świata biznesu. Redaktor, Peter Frans Anthonissen, z wykształcenia prawnik, założyciel agencji doradczej ASA oraz
27% rabatu
43,25
59,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 43,25
Okładka książki Projektowanie opakowań
Projektowanie opakowań
Autor: Stewart Bill
wysyłka: niedostępny
Książka, na przykładach opakowań w możliwie najszerszym zakresie form i materiałów, wyczerpująco opisuje cykl życia opakowania - od etapu projektu i produkcji, poprzez dystrybucję i sprzedaż detaliczną, aż po jego utylizację.
38% rabatu
54,92
89,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 54,92
Okładka książki GRYWALIZACJA. Jak zastosować mechanizmy...
Przenieś swoje działania marketingowe na wyższy poziom (gry)!Wyobraź sobie, że jedziesz samochodem. Wyobraź sobie, że Twoim zadaniem jest przejechanie z punktu A do punktu B i zużycie przy tym jak najmniejszej ilości paliwa. Wyobraź sobie,
33% rabatu
26,05
39,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,05
Okładka książki Marketing partyzancki w mediach społecznościowych
UMOCNIJ SWOJĄ POZYCJĘ W SIECI - ZOSTAŃ PARTYZANTEM Jay Conrad Levinson, ojciec marketingu partyzanckiego, oraz Shane Gibson, ekspert branży mediów społecznościowych, łączą w swojej książce ponadczasowe zasady marketingu partyzanckiego z naj
19% rabatu
39,59
49,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,59
Okładka książki Badania marketingowe
Badania marketingowe
Wydawca: PWE
wysyłka: niedostępny
Kompendium wiedzy o badaniach marketingowych: pokazuje najbardziej znane i najczęściej stosowane techniki badań marketingowych podpowiada, kiedy i jak stosować poszczególne techniki badań uczy, czego można się dowiedzieć z takich badań
24% rabatu
45,25
59,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 45,25
Okładka książki English For Promotion Najczęściej Używane Pojęcia
Książka poświęcona jest problematyce marketingowej z naciskiem na aspekty promocji. Autorki skoncentrowały się na rozwijaniu sprawności mówienia w języku angielskim podczas prezentacji, zebrań, konferencji i innych wystąpień publicznych. Cz
20% rabatu
31,76
39,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,76
Okładka książki Metoda Lean Analytics. Zbuduj sukces startupu...
Jesteś przedsiębiorcą? Masz innowacyjny produkt i chcesz wejść z nim na rynek? Możesz wybrać jedną z dwóch dróg: tradycyjną, opartą na odwiecznych mądrościach starych mistrzów, albo nowoczesną, z użyciem modelu Lean Startup. Jeśli wybrałeś
38% rabatu
36,37
59,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,37
Okładka książki Młodzi nabywcy na e-zakupach
Osoby z badanego segmentu „młodych dorosłych” (18-29 lat) stanowią dziś 18% polskiego społeczeństwa. Jest to pierwsze pokolenie Polaków, które całe swoje dorosłe życie spędziło w gospodarce rynkowej. Co również istotne, Internet był obecny
34% rabatu
38,68
58,80 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 38,68
Okładka książki Zyskać przewagę
Zyskać przewagę
Wydawca: Adam Marszałek
wysyłka: niedostępny
Praca dr Marzeny Kowalskiej może zainteresować praktyków, teoretyków i studentów marketingu, zarządzania oraz komunikacji. Autorka systematyzuje zagadnienia zintegrowanej komunikacji do organizacji. [...] Charakteryzuje czynniki stymulujące
24% rabatu
29,71
39,20 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,71
Okładka książki Komunikowanie polityczne 2.0
Komunikowanie polityczne 2.0
Wydawca: Aspra
wysyłka: niedostępny
Tom 22. serii "Media początku XXI wieku" wydawanej wspólnie z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego. "Autora interesuje przede wszystkim to, jak budować skuteczne i długofalowe strategie komunikacyjne, uwzględniające nie tyl
32% rabatu
33,22
49,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,22
Okładka książki Dotyk Midasa
Dotyk Midasa
wysyłka: niedostępny
Wielu ludzi oczekuje stabilizacji w gospodarce po załamaniu się rynku w 2007 roku, największym krachu od czasów wielkiego kryzysu okresu międzywojennego. Stabilizacja zapewne nastąpi, ale to już nie będzie ta sama gospodarka. Stara gospodar
48% rabatu
34,84
67,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,84
Okładka książki Zmysły dla zysku. Marketing sensoryczny w praktyce
Kolorowy, praktyczny i... apetyczny poradnik. Marketing sensoryczny jest użyteczny i sprawdza się w praktyce. Książka przedstawia wykorzystanie marketingu sensorycznego w kilkunastu branżach w Polsce i na świecie. Intencją autorki było napi
20% rabatu
35,74
44,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,74
Okładka książki Jednoosobowa Firma
Jednoosobowa Firma
Wydawca: BL info
wysyłka: niedostępny
Jak krok po kroku zarejestrować firmę? Jak zdobyć pieniądze na start? Jaka forma opodatkowania będzie dla Ciebie najkorzystniejsza? Czy lepiej płacić podatek liniowy czy według skali podatkowej? Co można zaliczyć w koszty? Jak rozliczać wyd
34% rabatu
32,47
49,35 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,47
Okładka książki Metafora pojęciowa i amalgamat w reklamie prasowej
Niniejsza publikacja stanowi próbę dostrzeżenia oraz omówienia zjawiska metafory oraz amalgamatu pojęciowego w reklamie współczesnej. Autorka stawia sobie za cel ukazanie sensotwórczej roli narzędzi pojęciowych typu metaforyzacja oraz amalg
24% rabatu
25,47
33,60 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,47
Okładka książki Metody badań jakościowych t.1
Zbiór metodologicznych tekstów to przełomowy manifest nowej drogi metodologii badań jakościowych – badań zaangażowanych społecznie, walczących z dyskryminacją i nierównością.
48% rabatu
56,68
109,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 56,68
Okładka książki Jak wprowadzić klienta w trans kupowania. Nowa psy
Handlowa jawa niczym wymarzony sen sprzedawcy Stosuj perswazję jednego zdania Poznaj siłę hipnotyzujących nagłówków Upajaj chęcią posiadania Twórz rzeczywistość sukcesu Obsesja posiadania Twojego produktu to jedyny właściwy stan umysłu klie
31% rabatu
27,45
39,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,45
Okładka książki PRo-MOC-ja. Reklama i public relations w małej...
Wypromuj się albo zgiń! Na początku napiszmy to bardzo wyraźnie, dużymi literami: MAŁA FIRMA MUSI SIĘ PROMOWAĆ! - jeśli kiedyś chce być dużą firmą, jeśli ma pomnażać zyski, jeśli w ogóle zamierza przetrwać na rynku. Wyjątek jest jeden: gdy
31% rabatu
24,01
34,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,01
Okładka książki Napoleon Hill. Myśl i bogać się
Napoleon Hill. Myśl i bogać się
Autor: Napoleon Hill
Wydawca: Studio Emka
wysyłka: niedostępny
Książka Napoleona Hilla Myśl i bogać się jest klasycznym osobistym poradnikiem motywującym działania prowadzące człowieka do zdobycia pierwszego miliona oraz do osiągnięcia przezeń perfekcyjnych umiejętności kierowania zespołem podległych m
43% rabatu
20,00
34,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 20,00
Liczba wyświetlanych pozycji:
58
59
60
61
62
89
Idź do strony:
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj