Okładka książki Metafora pojęciowa i amalgamat w reklamie prasowej
Niniejsza publikacja stanowi próbę dostrzeżenia oraz omówienia zjawiska metafory oraz amalgamatu pojęciowego w reklamie współczesnej. Autorka stawia sobie za cel ukazanie sensotwórczej roli narzędzi pojęciowych typu metaforyzacja oraz amalg
24% rabatu
25,47
33,60 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,47
Okładka książki Metody badań jakościowych Tom 2
Zbiór metodologicznych tekstów to przełomowy manifest nowej drogi metodologii badań jakościowych - badań zaangażowanych społecznie, walczących z dyskryminacją i nierównością, eksperymentujących z nowymi formami, takimi jak performans czy au
48% rabatu
56,68
109,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 87,95
Okładka książki Metody badań jakościowych t.1
Zbiór metodologicznych tekstów to przełomowy manifest nowej drogi metodologii badań jakościowych – badań zaangażowanych społecznie, walczących z dyskryminacją i nierównością.
48% rabatu
56,68
109,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 56,68
Okładka książki Jak wprowadzić klienta w trans kupowania. Nowa psy
Handlowa jawa niczym wymarzony sen sprzedawcy Stosuj perswazję jednego zdania Poznaj siłę hipnotyzujących nagłówków Upajaj chęcią posiadania Twórz rzeczywistość sukcesu Obsesja posiadania Twojego produktu to jedyny właściwy stan umysłu klie
31% rabatu
27,45
39,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,45
Okładka książki PRo-MOC-ja. Reklama i public relations w małej...
Wypromuj się albo zgiń! Na początku napiszmy to bardzo wyraźnie, dużymi literami: MAŁA FIRMA MUSI SIĘ PROMOWAĆ! - jeśli kiedyś chce być dużą firmą, jeśli ma pomnażać zyski, jeśli w ogóle zamierza przetrwać na rynku. Wyjątek jest jeden: gdy
31% rabatu
24,01
34,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,01
Okładka książki Napoleon Hill. Myśl i bogać się
Napoleon Hill. Myśl i bogać się
Autor: Napoleon Hill
Wydawca: Studio Emka
wysyłka: niedostępny
Książka Napoleona Hilla Myśl i bogać się jest klasycznym osobistym poradnikiem motywującym działania prowadzące człowieka do zdobycia pierwszego miliona oraz do osiągnięcia przezeń perfekcyjnych umiejętności kierowania zespołem podległych m
43% rabatu
20,00
34,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 20,00
Okładka książki No logo
No logo
Autor: Naomi Klein
Wydawca: Muza
wysyłka: niedostępny
Międzynarodowy bestseller, kultowa książka Naomi Klein, nazywana często ,,biblią alterglobalistów"". W ciągu ostatnich dziesięciu lat, które upłynęły od pierwszego wydania ""No Logo"", książka została uznana za absolutny fenomen kulturowy i
40% rabatu
29,78
49,99 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,78
Okładka książki Sztuka rynkologii
Sztuka rynkologii
Wydawca: Helion
wysyłka: niedostępny
Kim jest rynkolog? Osobnikiem zawodowo tworzącym rynki i zarządzającym nimi. Tworzącym na tych rynkach wartość, z punktu widzenia klienta, właściciela firmy i pracownika. Aby zostać w pełni wykształconym Rynkologiem, trzeba rozumieć i akcep
38% rabatu
24,59
39,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,59
Okładka książki Geniusz konsumenta
Geniusz konsumenta
Autor: Fisk Peter
Wydawca: Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
Geniusz konsumenta to kolejna publikacja doświadczonego stratega biznesu Petera Fiska, autora takich bestsellerów, jak Geniusz marketingu i Geniusz biznesu. Autor analizuje wpływ klientów na rozwój i działalność firm. Opierając się na przyk
19% rabatu
55,75
69,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 50,58
Okładka książki Podaj dalej, czyli jak stworzyć porywającą opowieś
,,Podaj dalej, czyli jak stworzyć porywającą opowieść dla marki"" to fascynująca podróż do świata marek, które swoimi historiami porywają tłumy. Jednak nie same marki, ich sukcesy są tu najważniejsze. Istotne jest to jak odnalazły w sobie p
31% rabatu
36,46
53,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,46
Okładka książki Markowa obsługa klientów
Książka Markowa obsługa klientów wyjaśnia, jak to się dzieje, że wśród setek marek jedne budzą pozytywne skojarzenia, a inne pozostają obojętne. Janelle Brlow i Paul Stewart wnikliwie omawiają architekturę marki, wskazując zarówno jawne, ja
19% rabatu
39,59
49,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,92
Okładka książki Marketing produktów regionalnych na europejskim rynku żywności
Z marketingowego punktu widzenia produkty regionalne stwarzają szereg zupełnie nowych możliwości dla innowacyjnych działań marketingowych. Działania te wpisują się w szeroki nurt marketingu sensorycznego i nostalgicznego, gdyż w przypadku ż
19% rabatu
30,54
37,80 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,54
Okładka książki Tworzenie wartości dla klientów z perspektywy konsumentów i przedsiębiorstw
Książka obejmuje wiedzę o tworzeniu, komunikowaniu i dostarczaniu wartości dla klienta, pokazaną zarówno od strony przedsiębiorstwa, jak i klienta. Autorzy przedstawili: •istotę wartości i jej postrzeganie z perspektywy rynku międzynarodo
24% rabatu
45,25
59,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 45,25
Okładka książki Prawo konkurencji t.15
Prawo konkurencji t.15
Wydawca: C.H. Beck
wysyłka: niedostępny
W opracowaniu zostały przedstawione następujące zagadnienia: z kwestii ogólnych: systematyka prawa konkurencji, rozwój polskiego prawa konkurencji, międzynarodowe i europejskie prawo konkurencji, z zakresu zwalczania nieuczciwej konku
20% rabatu
278,89
349,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 278,89
Okładka książki Zarządzanie ochroną marki
W obecnych warunkach rynkowych niezwykle trudno jest być oryginalnym i innowacyjnym. Wiele nowych pomysłów jest błyskawicznie imitowanych przez konkurencje. Aby zapewnić firmie osiągnięcie trwałego sukcesu, należy stale podejmować działania
19% rabatu
47,67
59,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,57
Okładka książki Jak napisać i wydać książkę
Napisz książkę i zostań uznanym autorytetem!To jest pierwsza książka, która krok po kroku pokazuje, jak umiejętnie można promować się na rynku i w ten sposób zdobyć szybko przewagę nad konkurencją.Z poradnika dowiemy się:♦ Dlaczego rynek wy
45% rabatu
13,77
24,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 13,77
Okładka książki Pakiet Psychologia sprzedaży
Pakiet Psychologia sprzedaży
Autor: Brian Tracy
Wydawca: MT Biznes
wysyłka: niedostępny
Pakiet książka i audiobook to doskonałe rozwiązanie dla wszystkich, którzy chcą mieć książkę ze sobą zawsze i wszędzie!Brian Tracy jest dziś jednym z najlepszych zawodowych mówców na świecie. Jego seria audiobooków treningowych pod tytułem
20% rabatu
57,31
72,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 57,31
Okładka książki Field Marketing
Field Marketing
Wydawca: Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
Field marketing to niezwykły przewodnik po zasadach i praktykach obowiązujących w marketingu terenowym. Autorzy opisują, na czym polega marketing terenowy oraz jak i kiedy można go stosować. Omawiają także szczegółowo metody stosowane w mar
19% rabatu
39,59
49,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,92
Okładka książki Najlepsze kampanie marketingu cyfrowego
Co sprawia, że niektóre kampanie marketingowe odnoszą tak oszałamiający sukces nawet przy niewielkim budżecie? Jak dotrzeć do milionów osób, a nie wydać na to fortuny? Damian Ryan i Calvin Jones - znani specjaliści w dziedzinie marketingu c
19% rabatu
31,51
39,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,46
Okładka książki Daj się znaleźć w sieci
Daj się znaleźć w sieci
Autor: Lutze Heather
Wydawca: Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
Daj się znaleźć w sieci i pomnażaj swoje zyski, prowadząc skuteczne kampanie marketingowe w wyszukiwarkach Jesteś początkującym przedsiębiorcą i zastanawiasz się jak w prosty, niedrogi i skuteczny sposób dotrzeć do potencjalnych klientów
19% rabatu
31,51
39,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,46
Liczba wyświetlanych pozycji:
59
60
61
62
63
89
Idź do strony:
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj