Metafora pojęciowa i amalgamat w reklamie prasowej
Autor:
Grabowska Magdalena
Wydawca:
Adam Marszałek
wysyłka: niedostępny
Niniejsza publikacja stanowi próbę dostrzeżenia oraz omówienia zjawiska metafory oraz amalgamatu pojęciowego w reklamie współczesnej. Autorka stawia sobie za cel ukazanie sensotwórczej roli narzędzi pojęciowych typu metaforyzacja oraz amalg
24% rabatu
25,47 zł
33,60 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,47 zł
Zbiór metodologicznych tekstów to przełomowy manifest nowej drogi metodologii badań jakościowych - badań zaangażowanych społecznie, walczących z dyskryminacją i nierównością, eksperymentujących z nowymi formami, takimi jak performans czy au
48% rabatu
56,68 zł
109,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 87,95 zł
Metody badań jakościowych t.1
Autor:
Opracowanie zbiorowe
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: niedostępny
Zbiór metodologicznych tekstów to przełomowy manifest nowej drogi metodologii badań jakościowych – badań zaangażowanych społecznie, walczących z dyskryminacją i nierównością.
48% rabatu
56,68 zł
109,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 56,68 zł
Jak wprowadzić klienta w trans kupowania. Nowa psy
Autor:
Joe Vitale
Wydawca:
Helion
wysyłka: niedostępny
Handlowa jawa niczym wymarzony sen sprzedawcy Stosuj perswazję jednego zdania Poznaj siłę hipnotyzujących nagłówków Upajaj chęcią posiadania Twórz rzeczywistość sukcesu Obsesja posiadania Twojego produktu to jedyny właściwy stan umysłu klie
31% rabatu
27,45 zł
39,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,45 zł
PRo-MOC-ja. Reklama i public relations w małej...
Autor:
Marcin Pietraszek
Wydawca:
Helion
wysyłka: niedostępny
Wypromuj się albo zgiń! Na początku napiszmy to bardzo wyraźnie, dużymi literami: MAŁA FIRMA MUSI SIĘ PROMOWAĆ! - jeśli kiedyś chce być dużą firmą, jeśli ma pomnażać zyski, jeśli w ogóle zamierza przetrwać na rynku. Wyjątek jest jeden: gdy
31% rabatu
24,01 zł
34,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,01 zł
Książka Napoleona Hilla Myśl i bogać się jest klasycznym osobistym poradnikiem motywującym działania prowadzące człowieka do zdobycia pierwszego miliona oraz do osiągnięcia przezeń perfekcyjnych umiejętności kierowania zespołem podległych m
43% rabatu
20,00 zł
34,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 20,00 zł
Międzynarodowy bestseller, kultowa książka Naomi Klein, nazywana często ,,biblią alterglobalistów"". W ciągu ostatnich dziesięciu lat, które upłynęły od pierwszego wydania ""No Logo"", książka została uznana za absolutny fenomen kulturowy i
40% rabatu
29,78 zł
49,99 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,78 zł
Kim jest rynkolog? Osobnikiem zawodowo tworzącym rynki i zarządzającym nimi. Tworzącym na tych rynkach wartość, z punktu widzenia klienta, właściciela firmy i pracownika. Aby zostać w pełni wykształconym Rynkologiem, trzeba rozumieć i akcep
38% rabatu
24,59 zł
39,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,59 zł
Geniusz konsumenta to kolejna publikacja doświadczonego stratega biznesu Petera Fiska, autora takich bestsellerów, jak Geniusz marketingu i Geniusz biznesu. Autor analizuje wpływ klientów na rozwój i działalność firm. Opierając się na przyk
19% rabatu
55,75 zł
69,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 50,58 zł
Podaj dalej, czyli jak stworzyć porywającą opowieś
Autor:
Grzegorz Kosson
Wydawca:
Słowa i Myśli
wysyłka: niedostępny
,,Podaj dalej, czyli jak stworzyć porywającą opowieść dla marki"" to fascynująca podróż do świata marek, które swoimi historiami porywają tłumy. Jednak nie same marki, ich sukcesy są tu najważniejsze. Istotne jest to jak odnalazły w sobie p
31% rabatu
36,46 zł
53,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,46 zł
Markowa obsługa klientów
Autor:
Barlow Janelle
Steward Paul
Wydawca:
Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
Książka Markowa obsługa klientów wyjaśnia, jak to się dzieje, że wśród setek marek jedne budzą pozytywne skojarzenia, a inne pozostają obojętne. Janelle Brlow i Paul Stewart wnikliwie omawiają architekturę marki, wskazując zarówno jawne, ja
19% rabatu
39,59 zł
49,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,92 zł
Marketing produktów regionalnych na europejskim rynku żywności
Autor:
Domański Tomasz
Bryła Paweł
Wydawca:
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
wysyłka: niedostępny
Z marketingowego punktu widzenia produkty regionalne stwarzają szereg zupełnie nowych możliwości dla innowacyjnych działań marketingowych. Działania te wpisują się w szeroki nurt marketingu sensorycznego i nostalgicznego, gdyż w przypadku ż
19% rabatu
30,54 zł
37,80 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,54 zł
Tworzenie wartości dla klientów z perspektywy konsumentów i przedsiębiorstw
Autor:
Mruk Henryk
Stępień Beata
Wydawca:
PWE
wysyłka: niedostępny
Książka obejmuje wiedzę o tworzeniu, komunikowaniu i dostarczaniu wartości dla klienta, pokazaną zarówno od strony przedsiębiorstwa, jak i klienta. Autorzy przedstawili:
•istotę wartości i jej postrzeganie z perspektywy rynku międzynarodo
24% rabatu
45,25 zł
59,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 45,25 zł
W opracowaniu zostały przedstawione następujące zagadnienia:
z kwestii ogólnych:
systematyka prawa konkurencji,
rozwój polskiego prawa konkurencji,
międzynarodowe i europejskie prawo konkurencji,
z zakresu zwalczania nieuczciwej konku
20% rabatu
278,89 zł
349,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 278,89 zł
Zarządzanie ochroną marki
Autor:
Post Penelope N.
Post Richard S.
Wydawca:
Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
W obecnych warunkach rynkowych niezwykle trudno jest być oryginalnym i innowacyjnym. Wiele nowych pomysłów jest błyskawicznie imitowanych przez konkurencje. Aby zapewnić firmie osiągnięcie trwałego sukcesu, należy stale podejmować działania
19% rabatu
47,67 zł
59,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,57 zł
Napisz książkę i zostań uznanym autorytetem!To jest pierwsza książka, która krok po kroku pokazuje, jak umiejętnie można promować się na rynku i w ten sposób zdobyć szybko przewagę nad konkurencją.Z poradnika dowiemy się:♦ Dlaczego rynek wy
45% rabatu
13,77 zł
24,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 13,77 zł
Pakiet książka i audiobook to doskonałe rozwiązanie dla wszystkich, którzy chcą mieć książkę ze sobą zawsze i wszędzie!Brian Tracy jest dziś jednym z najlepszych zawodowych mówców na świecie. Jego seria audiobooków treningowych pod tytułem
20% rabatu
57,31 zł
72,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 57,31 zł
Field marketing to niezwykły przewodnik po zasadach i praktykach obowiązujących w marketingu terenowym. Autorzy opisują, na czym polega marketing terenowy oraz jak i kiedy można go stosować. Omawiają także szczegółowo metody stosowane w mar
19% rabatu
39,59 zł
49,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,92 zł
Najlepsze kampanie marketingu cyfrowego
Autor:
Jones Calvin
Ryan Damian
Wydawca:
Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
Co sprawia, że niektóre kampanie marketingowe odnoszą tak oszałamiający sukces nawet przy niewielkim budżecie? Jak dotrzeć do milionów osób, a nie wydać na to fortuny? Damian Ryan i Calvin Jones - znani specjaliści w dziedzinie marketingu c
19% rabatu
31,51 zł
39,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,46 zł
Daj się znaleźć w sieci i pomnażaj swoje zyski, prowadząc skuteczne kampanie marketingowe w wyszukiwarkach
Jesteś początkującym przedsiębiorcą i zastanawiasz się jak w prosty, niedrogi i skuteczny sposób dotrzeć do potencjalnych klientów
19% rabatu
31,51 zł
39,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,46 zł
Liczba wyświetlanych pozycji:
Idź do strony:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|