Okładka książki No logo
No logo
Autor: Naomi Klein
Wydawca: Muza
wysyłka: niedostępny
Międzynarodowy bestseller, kultowa książka Naomi Klein, nazywana często ,,biblią alterglobalistów"". W ciągu ostatnich dziesięciu lat, które upłynęły od pierwszego wydania ""No Logo"", książka została uznana za absolutny fenomen kulturowy i
40% rabatu
29,78
49,99 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,78
Okładka książki Sztuka rynkologii
Sztuka rynkologii
Wydawca: Helion
wysyłka: niedostępny
Kim jest rynkolog? Osobnikiem zawodowo tworzącym rynki i zarządzającym nimi. Tworzącym na tych rynkach wartość, z punktu widzenia klienta, właściciela firmy i pracownika. Aby zostać w pełni wykształconym Rynkologiem, trzeba rozumieć i akcep
38% rabatu
24,59
39,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,59
Okładka książki Geniusz konsumenta
Geniusz konsumenta
Autor: Fisk Peter
Wydawca: Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
Geniusz konsumenta to kolejna publikacja doświadczonego stratega biznesu Petera Fiska, autora takich bestsellerów, jak Geniusz marketingu i Geniusz biznesu. Autor analizuje wpływ klientów na rozwój i działalność firm. Opierając się na przyk
27% rabatu
50,58
69,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 50,58
Okładka książki Podaj dalej, czyli jak stworzyć porywającą opowieś
,,Podaj dalej, czyli jak stworzyć porywającą opowieść dla marki"" to fascynująca podróż do świata marek, które swoimi historiami porywają tłumy. Jednak nie same marki, ich sukcesy są tu najważniejsze. Istotne jest to jak odnalazły w sobie p
31% rabatu
36,46
53,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,46
Okładka książki Markowa obsługa klientów
Książka Markowa obsługa klientów wyjaśnia, jak to się dzieje, że wśród setek marek jedne budzą pozytywne skojarzenia, a inne pozostają obojętne. Janelle Brlow i Paul Stewart wnikliwie omawiają architekturę marki, wskazując zarówno jawne, ja
27% rabatu
35,92
49,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,92
Okładka książki Marketing produktów regionalnych na europejskim rynku żywności
Z marketingowego punktu widzenia produkty regionalne stwarzają szereg zupełnie nowych możliwości dla innowacyjnych działań marketingowych. Działania te wpisują się w szeroki nurt marketingu sensorycznego i nostalgicznego, gdyż w przypadku ż
19% rabatu
30,54
37,80 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,54
Okładka książki Tworzenie wartości dla klientów z perspektywy konsumentów i przedsiębiorstw
Książka obejmuje wiedzę o tworzeniu, komunikowaniu i dostarczaniu wartości dla klienta, pokazaną zarówno od strony przedsiębiorstwa, jak i klienta. Autorzy przedstawili: •istotę wartości i jej postrzeganie z perspektywy rynku międzynarodo
24% rabatu
45,25
59,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 45,25
Okładka książki Prawo konkurencji t.15
Prawo konkurencji t.15
Wydawca: C.H. Beck
wysyłka: niedostępny
W opracowaniu zostały przedstawione następujące zagadnienia: z kwestii ogólnych: systematyka prawa konkurencji, rozwój polskiego prawa konkurencji, międzynarodowe i europejskie prawo konkurencji, z zakresu zwalczania nieuczciwej konku
20% rabatu
278,89
349,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 278,89
Okładka książki Zarządzanie ochroną marki
W obecnych warunkach rynkowych niezwykle trudno jest być oryginalnym i innowacyjnym. Wiele nowych pomysłów jest błyskawicznie imitowanych przez konkurencje. Aby zapewnić firmie osiągnięcie trwałego sukcesu, należy stale podejmować działania
24% rabatu
44,57
59,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,57
Okładka książki Jak napisać i wydać książkę
Napisz książkę i zostań uznanym autorytetem!To jest pierwsza książka, która krok po kroku pokazuje, jak umiejętnie można promować się na rynku i w ten sposób zdobyć szybko przewagę nad konkurencją.Z poradnika dowiemy się:♦ Dlaczego rynek wy
45% rabatu
13,77
24,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 13,89
Okładka książki Pakiet Psychologia sprzedaży
Pakiet Psychologia sprzedaży
Autor: Brian Tracy
Wydawca: MT Biznes
wysyłka: niedostępny
Pakiet książka i audiobook to doskonałe rozwiązanie dla wszystkich, którzy chcą mieć książkę ze sobą zawsze i wszędzie!Brian Tracy jest dziś jednym z najlepszych zawodowych mówców na świecie. Jego seria audiobooków treningowych pod tytułem
20% rabatu
57,31
72,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 57,31
Okładka książki Field Marketing
Field Marketing
Wydawca: Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
Field marketing to niezwykły przewodnik po zasadach i praktykach obowiązujących w marketingu terenowym. Autorzy opisują, na czym polega marketing terenowy oraz jak i kiedy można go stosować. Omawiają także szczegółowo metody stosowane w mar
27% rabatu
35,92
49,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,92
Okładka książki Najlepsze kampanie marketingu cyfrowego
Co sprawia, że niektóre kampanie marketingowe odnoszą tak oszałamiający sukces nawet przy niewielkim budżecie? Jak dotrzeć do milionów osób, a nie wydać na to fortuny? Damian Ryan i Calvin Jones - znani specjaliści w dziedzinie marketingu c
24% rabatu
29,46
39,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,46
Okładka książki Daj się znaleźć w sieci
Daj się znaleźć w sieci
Autor: Lutze Heather
Wydawca: Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
Daj się znaleźć w sieci i pomnażaj swoje zyski, prowadząc skuteczne kampanie marketingowe w wyszukiwarkach Jesteś początkującym przedsiębiorcą i zastanawiasz się jak w prosty, niedrogi i skuteczny sposób dotrzeć do potencjalnych klientów
24% rabatu
29,46
39,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,46
Okładka książki Zawód konsultant
Zawód konsultant
Autor: Weiss Alan
Wydawca: Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
Zawód konsultant to profesjonalny poradnik dla wszystkich osób prowadzących działalność w branży konsultingowej. Z książki tej czytelnik dowie się, jak pozyskiwać kapitał, przyciągać klientów, tworzyć plany marketingowe i rozwijać swoją fir
27% rabatu
65,24
89,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 65,24
Okładka książki E-marketing Współczesne trendy Pakiet startowy
Książka E-marketing to pozycja, która przybliży czytelnikowi doświadczenia praktyków branży interaktywnej. Pozwoli poznać współczesne trendy w marketingu internetowym, ukazać szerszy kontekst zmian dokonujących się w Internecie, zrozumieć,
22% rabatu
50,95
64,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 50,95
Okładka książki Zarządzanie kryzysem w social media
Zarządzanie kryzysem w social media
Wydawca: Helion
wysyłka: niedostępny
Kryzys - brzmi strasznie, ale dobrze zarządzany, może przerodzić się w sukces! Jeśli wydaje Ci się, że czwarta władza to media, mylisz się. Teraz to social media są siłą sprawczą, która buduje i niszczy kariery, wynosi marki na szczyty popu
31% rabatu
27,45
39,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,45
Okładka książki Public relations a demokracja
W książce Public relations a demokracja autorka krytycznie śledzi rozwój public relations i związane z nim konsekwencje marketyzacji procesów społecznego komunikowania. Omawia rozwój metod, strategii i celów PR, które przemieniają sferę pub
27% rabatu
25,47
35,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,47
Okładka książki Marketing i PR w czasie rzeczywistym
Jak w dobie internetu i sieci społecznościowych prowadzić firmę i dbać o jej wizerunek? Dlaczego czas jest tak ważnym czynnikiem w sytuacji kryzysowej? Co zrobić, aby utrzymać najlepsze relacje z klientem w świecie zdominowanym przez błyska
27% rabatu
50,58
69,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 50,58
Okładka książki Plany marketingowe
Plany marketingowe
Wydawca: Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
Plany marketingowe to polskie wydanie światowego bestsellera. Książka napisana jest przez dwóch znakomitych i znanych na całym świecie specjalistów z tej dziedziny. W prosty i przejrzysty sposób szczegółowo prezentuje wszystkie najważniejs
24% rabatu
52,63
69,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 52,63
Liczba wyświetlanych pozycji:
59
60
61
62
63
89
Idź do strony:
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj