![]()
Międzynarodowy bestseller, kultowa książka Naomi Klein, nazywana często ,,biblią alterglobalistów"". W ciągu ostatnich dziesięciu lat, które upłynęły od pierwszego wydania ""No Logo"", książka została uznana za absolutny fenomen kulturowy i
40% rabatu
29,78 zł
49,99 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,78 zł
![]()
Kim jest rynkolog? Osobnikiem zawodowo tworzącym rynki i zarządzającym nimi. Tworzącym na tych rynkach wartość, z punktu widzenia klienta, właściciela firmy i pracownika. Aby zostać w pełni wykształconym Rynkologiem, trzeba rozumieć i akcep
38% rabatu
24,59 zł
39,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,59 zł
![]()
Geniusz konsumenta to kolejna publikacja doświadczonego stratega biznesu Petera Fiska, autora takich bestsellerów, jak Geniusz marketingu i Geniusz biznesu. Autor analizuje wpływ klientów na rozwój i działalność firm. Opierając się na przyk
27% rabatu
50,58 zł
69,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 50,58 zł
![]() Podaj dalej, czyli jak stworzyć porywającą opowieś
Autor:
Grzegorz Kosson
Wydawca:
Słowa i Myśli
wysyłka: niedostępny
,,Podaj dalej, czyli jak stworzyć porywającą opowieść dla marki"" to fascynująca podróż do świata marek, które swoimi historiami porywają tłumy. Jednak nie same marki, ich sukcesy są tu najważniejsze. Istotne jest to jak odnalazły w sobie p
31% rabatu
36,46 zł
53,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,46 zł
![]() Markowa obsługa klientów
Autor:
Barlow Janelle
Steward Paul
Wydawca:
Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
Książka Markowa obsługa klientów wyjaśnia, jak to się dzieje, że wśród setek marek jedne budzą pozytywne skojarzenia, a inne pozostają obojętne. Janelle Brlow i Paul Stewart wnikliwie omawiają architekturę marki, wskazując zarówno jawne, ja
27% rabatu
35,92 zł
49,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,92 zł
![]() Marketing produktów regionalnych na europejskim rynku żywności
Autor:
Domański Tomasz
Bryła Paweł
Wydawca:
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
wysyłka: niedostępny
Z marketingowego punktu widzenia produkty regionalne stwarzają szereg zupełnie nowych możliwości dla innowacyjnych działań marketingowych. Działania te wpisują się w szeroki nurt marketingu sensorycznego i nostalgicznego, gdyż w przypadku ż
19% rabatu
30,54 zł
37,80 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,54 zł
![]() Tworzenie wartości dla klientów z perspektywy konsumentów i przedsiębiorstw
Autor:
Mruk Henryk
Stępień Beata
Wydawca:
PWE
wysyłka: niedostępny
Książka obejmuje wiedzę o tworzeniu, komunikowaniu i dostarczaniu wartości dla klienta, pokazaną zarówno od strony przedsiębiorstwa, jak i klienta. Autorzy przedstawili:
•istotę wartości i jej postrzeganie z perspektywy rynku międzynarodo
24% rabatu
45,25 zł
59,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 45,25 zł
![]()
W opracowaniu zostały przedstawione następujące zagadnienia:
z kwestii ogólnych:
systematyka prawa konkurencji,
rozwój polskiego prawa konkurencji,
międzynarodowe i europejskie prawo konkurencji,
z zakresu zwalczania nieuczciwej konku
20% rabatu
278,89 zł
349,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 278,89 zł
![]() Zarządzanie ochroną marki
Autor:
Post Penelope N.
Post Richard S.
Wydawca:
Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
W obecnych warunkach rynkowych niezwykle trudno jest być oryginalnym i innowacyjnym. Wiele nowych pomysłów jest błyskawicznie imitowanych przez konkurencje. Aby zapewnić firmie osiągnięcie trwałego sukcesu, należy stale podejmować działania
24% rabatu
44,57 zł
59,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,57 zł
![]()
Napisz książkę i zostań uznanym autorytetem!To jest pierwsza książka, która krok po kroku pokazuje, jak umiejętnie można promować się na rynku i w ten sposób zdobyć szybko przewagę nad konkurencją.Z poradnika dowiemy się:♦ Dlaczego rynek wy
45% rabatu
13,77 zł
24,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 13,89 zł
![]()
Pakiet książka i audiobook to doskonałe rozwiązanie dla wszystkich, którzy chcą mieć książkę ze sobą zawsze i wszędzie!Brian Tracy jest dziś jednym z najlepszych zawodowych mówców na świecie. Jego seria audiobooków treningowych pod tytułem
20% rabatu
57,31 zł
72,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 57,31 zł
![]()
Field marketing to niezwykły przewodnik po zasadach i praktykach obowiązujących w marketingu terenowym. Autorzy opisują, na czym polega marketing terenowy oraz jak i kiedy można go stosować. Omawiają także szczegółowo metody stosowane w mar
27% rabatu
35,92 zł
49,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,92 zł
![]() Najlepsze kampanie marketingu cyfrowego
Autor:
Jones Calvin
Ryan Damian
Wydawca:
Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
Co sprawia, że niektóre kampanie marketingowe odnoszą tak oszałamiający sukces nawet przy niewielkim budżecie? Jak dotrzeć do milionów osób, a nie wydać na to fortuny? Damian Ryan i Calvin Jones - znani specjaliści w dziedzinie marketingu c
24% rabatu
29,46 zł
39,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,46 zł
![]()
Daj się znaleźć w sieci i pomnażaj swoje zyski, prowadząc skuteczne kampanie marketingowe w wyszukiwarkach
Jesteś początkującym przedsiębiorcą i zastanawiasz się jak w prosty, niedrogi i skuteczny sposób dotrzeć do potencjalnych klientów
24% rabatu
29,46 zł
39,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,46 zł
![]()
Zawód konsultant to profesjonalny poradnik dla wszystkich osób prowadzących działalność w branży konsultingowej. Z książki tej czytelnik dowie się, jak pozyskiwać kapitał, przyciągać klientów, tworzyć plany marketingowe i rozwijać swoją fir
27% rabatu
65,24 zł
89,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 65,24 zł
![]() E-marketing Współczesne trendy Pakiet startowy
Autor:
Królewski Jarosław
Sala Paweł
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: niedostępny
Książka E-marketing to pozycja, która przybliży czytelnikowi doświadczenia praktyków branży interaktywnej. Pozwoli poznać współczesne trendy w marketingu internetowym, ukazać szerszy kontekst zmian dokonujących się w Internecie, zrozumieć,
22% rabatu
50,95 zł
64,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 50,95 zł
![]()
Kryzys - brzmi strasznie, ale dobrze zarządzany, może przerodzić się w sukces! Jeśli wydaje Ci się, że czwarta władza to media, mylisz się. Teraz to social media są siłą sprawczą, która buduje i niszczy kariery, wynosi marki na szczyty popu
31% rabatu
27,45 zł
39,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,45 zł
![]()
W książce Public relations a demokracja autorka krytycznie śledzi rozwój public relations i związane z nim konsekwencje marketyzacji procesów społecznego komunikowania. Omawia rozwój metod, strategii i celów PR, które przemieniają sferę pub
27% rabatu
25,47 zł
35,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,47 zł
![]() Marketing i PR w czasie rzeczywistym
Autor:
Scott David Meerman
Wydawca:
Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
Jak w dobie internetu i sieci społecznościowych prowadzić firmę i dbać o jej wizerunek?
Dlaczego czas jest tak ważnym czynnikiem w sytuacji kryzysowej?
Co zrobić, aby utrzymać najlepsze relacje z klientem w świecie zdominowanym przez błyska
27% rabatu
50,58 zł
69,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 50,58 zł
![]()
Plany marketingowe to polskie wydanie światowego bestsellera. Książka napisana jest przez dwóch znakomitych i znanych na całym świecie specjalistów z tej dziedziny.
W prosty i przejrzysty sposób szczegółowo prezentuje wszystkie najważniejs
24% rabatu
52,63 zł
69,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 52,63 zł
Liczba wyświetlanych pozycji:
Idź do strony:
![]()
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
![]()
Wybierz wariant produktu
|
|