Koncepcje, instrumenty, obszary zastosowań marketingu zmieniają się w czasie, by sprostać wyzwaniom przeistaczającego się otoczenia. Jednak istota marketingu pozostaje ta sama, tzn. służy on rozpoznawaniu i zaspokajaniu potrzeb oraz pragnie
27% rabatu
43,60 zł
59,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 43,60 zł
Praktyczny poradnik o marketingu, sprzedaży, public relations on-line i promocji w mediach społecznościowych
Jeśli prowadzisz firmę w jakiejkolwiek branży i nie wykorzystujesz jeszcze biznesowego potencjału internetu, ta książka jest właś
20% rabatu
39,35 zł
49,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,35 zł
Grafika w biznesie. Projektowanie elementów...
Autor:
Benicewicz-Miazga Anna
Wydawca:
Helion
wysyłka: niedostępny
Firma bez logotypu jest jak człowiek bez twarzyCzy da się prowadzić firmę bez znaku graficznego, papieru firmowego, ustalenia charakterystycznej kolorystyki? Oczywiście, że tak, ale jest to co najmniej nierozsądne. Tak zwana księga CI nie j
31% rabatu
33,71 zł
49,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,71 zł
Telewizyjna reklama polityczna w Polsce w latach 2005-2010
Autor:
Adamik-Szysiak Małgorzata
Wydawca:
UMCS
wysyłka: niedostępny
Dobrze, że pojawiła się publikacja poświęcona analizie telewizyjnej reklamy politycznej jako narzędzia komunikacji politycznej, zwłaszcza, że na "polskim rynku naukowym" nie ma dotąd takich kompleksowych opracowań opartych na badaniach empi
25% rabatu
30,05 zł
39,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,05 zł
At forty-one, the author was ready to sit back, put his marketing career on autopilot, spend more time with his wife and kids and generally chill out. Instead, he decided to join a cocky internet startup called Google. Suddenly his life was
48% rabatu
31,36 zł
60,30 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,36 zł
W swojej pracy Wojciech Peszyński podjął interesującą próbę charakterystyki i oceny działań reklamowych realizowanych przez polskie podmioty rywalizacji politycznej w trakcie parlamentarnych kampanii wyborczych. Z perspektywy polskiej refle
24% rabatu
29,94 zł
39,55 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,94 zł
Praktyczny marketing miast i regionów
Autor:
Jacek Pogorzelski
Wydawca:
Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
"Promocja jest tylko jednym z elementów marketingu, a nie całym marketingiem" - to zdanie najlepiej charakteryzuje zawartość książki dr. Jacka Pogorzelskiego poświęconej marketingowi miejsc. Dotychczas wielu autorów książek o tej tematyce s
16% rabatu
40,96 zł
49,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 40,96 zł
e-Marketing przedsiębiorstwa w społeczności wirtualnej
Autor:
Urszula Świerczyńska-Kaczor
Wydawca:
Difin
wysyłka: niedostępny
E-marketing przedsiębiorstwa w społeczności wirtualnej nadal pozostaje nowym obszarem badawczym. Tematyka książki koncentruje się wokół e-marketingu przedsiębiorstw w serwisach społecznościowych oraz w wirtualnych światach.
Wybór obu środ
19% rabatu
40,40 zł
50,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 40,40 zł
Zachwycająca, pewna i rozumna mapa świata emocji, doskonały przewodnik.Daniel Goleman,autor książki Inteligencja emocjonalnaNikt inny nie zbadał ekspresji mimicznych tak dogłębnie, jak Paul Ekman. W tej książce dokonuje on w jasny, obrazowy
40% rabatu
23,97 zł
39,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,10 zł
Książka jest pierwszą w Polsce publikacją dotyczącą szybko rozwijających się ostatnio aliansów marketingowych przedsiębiorstw i innych organizacji. Przedstawiono tu charakterystykę aliansów marketingowych i sposobów zarządzania nimi w celu
29% rabatu
41,77 zł
59,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 41,77 zł
Czym jest trend i jak odróżnić go od sezonowej mody? Kto i w jaki sposób kształtuje nowe style? W jakim kierunku będą one zmierzały w przyszłości?
Henrik Vejlgaard, znany pionier w dziedzinie socjologii trendów, przybliża zmiany stylów i
29% rabatu
44,47 zł
63,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,47 zł
Bollywood w marketingu międzynarodowym.
Autor:
Sowarska Wyszyńska Bożena
Wydawca:
Warszawska Firma Wydawnicza
wysyłka: niedostępny
Książka, którą oddajemy do rąk Czytelników, stanowi owoc kilkuletniej fascynacji kinematografią Indii i geniuszem ikony filmu indyjskiego - Shah Rukh Khanem. Skąd tak wielka siła oddziaływania kina Bollywood, które z każdym rokiem zyskuje c
48% rabatu
14,61 zł
28,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 20,10 zł
Coraz więcej menedżerów przekonuje się, że pomoc konsultantów jest im niezbędna. Wymagają przy tym konkretnych rezultatów, a nawet ponoszenia współodpowiedzialności za podjęte razem decyzje. Zadaniem dobrego doradcy jest zatem wyjść naprzec
29% rabatu
44,47 zł
63,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,47 zł
Czas porzucić stereotypy. Marka własna to znak nowego układu sił na rynku, a nie sposób na sprzedaż towarów najniższej jakości. W wielu sieciach handlowych udział sprzedaży produktów z własnym logo jest większy niż uznanych światowych produ
29% rabatu
51,52 zł
73,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 51,52 zł
Niech spadnie na Ciebie deszcz pieniędzy!
Nowe technologie i zmieniające się style komunikacji odgrywają coraz większą rolę w naszym życiu zawodowym. Jedno tylko się nie zmienia — sprzedaż to ciągle kwestia umiejętnie poprowadzonej rozmowy
31% rabatu
27,45 zł
39,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,45 zł
Seria „Projektowanie komunikacji” jest wydawana przez Instytut Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego. Wśród tytułów można znaleźć m.in. publikacje pracowników i współpracowników Zakładu Projektowania Komunikacji
31% rabatu
25,28 zł
36,75 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,28 zł
Wręczenie kwiatów w nieodpowiednim kolorze, podarowanie Chińczykowi zegarka, czy kompletu srebrnych łyżeczek Arabowi - czynności z pozoru niewinne, które my Europejczycy uznalibyśmy za sympatyczne i stanowiące wyraz przyjaźni, w niektórych
26% rabatu
34,84 zł
47,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,84 zł
Podręcznik akademicki do przedmiotu Badania marketingowe, przygotowany z myślą o studentach uczelni wyższych na kierunkach zarządzania i marketingu, ekonomicznych i menedżerskich. Zawiera kompendium najnowszej wiedzy z tej dziedziny, popart
40% rabatu
53,45 zł
89,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 53,45 zł
Społecznościowy BOOM. Wykorzystaj potencjał sieci
Autor:
Jeffrey Gitomer
Wydawca:
Helion
wysyłka: niedostępny
Mistrzowskie wykorzystanie potencjałuPrzejdź z mediów społecznościowych do mediów biznesowo-społecznościowych!Nawiązuj nowe kontakty, zaciekawiaj ludzi i przyciągaj kolejnych klientów!Zobacz, co się dzieje, gdy atrakcyjność spotyka się z wa
31% rabatu
26,83 zł
39,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,83 zł
Internetowy ocean korzyści i… morze zagrożeń
Pod koniec XX wieku wielu przedsiębiorców poczuło zawrót głowy na myśl o możliwościach internetu. Wydawało się, że każda firma z własną stroną (albo jeszcze lepiej z e-sklepem) automatycznie zwi
33% rabatu
26,05 zł
39,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,05 zł
Liczba wyświetlanych pozycji:
Idź do strony:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|