Etyka Public Relation
wysyłka: niedostępny
Rola public relations we współczesnych systemach profesjonalnej komunikacji publicznej konsekwentnie wzrasta. Zjawisko to budzi rozmaite reakcje: z jednej strony pozytywne (formułowane zwłaszcza przez teoretyków i praktyków PR), z drugiej —
19% rabatu
25,04 zł
31,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,04 zł
Marketing internetowy. Szybkie łącze z klientami
Autor:
Reed Jon
Wydawca:
Helion
wysyłka: niedostępny
Tę praktyczną i nieocenioną książkę powinien mieć na biurku każdy, kto chce odnosić sukcesy w sieci.Claudio Concha, szef New Media, Big Lottery FundWszystko, co musisz wiedzieć, by wypromować swoją firmę w sieciChociaż ""oczywistą oczywisto
31% rabatu
33,71 zł
49,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,71 zł
Marketing jako dziedzina zarówno naukowa, jak i praktyczna ulega gwałtownym przeobrażeniom wywołanym oddziaływaniem wirtualnego środowiska, w tym internetu i współczesnych koncepcji jego rozwoju, tj. Web 2.0, Web 3.0 czy cloud computing. Pr
20% rabatu
39,72 zł
49,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,72 zł
W książce autorzy wyjaśniają rolę współczesnego marketingu w procesach tworzenia, komunikowania i dostarczania ofert systemowych produktów materialnych oraz usługowych. Analizą zostały objęte cztery grupy produktowe:
• systemowe produkty u
27% rabatu
39,96 zł
54,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,96 zł
Kryzys wizerunkowy doprowadził niejedną firmę do upadku. WorldCom i Enron to dawni potentaci, którzy odeszli w niesławie. W dobie internetu nawet najmniejsze potknięcie firmy jest błyskawicznie odnotowywane przez jej klientów, pracowników,
19% rabatu
47,67 zł
59,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,67 zł
Niezależnie od tego, czy prowadzisz sklep, czy zajmujesz się projektowaniem powierzchni handlowych, czy tylko chcesz lepiej zrozumieć zachowania klientów, ta książka zmieni twój sposób patrzenia na zakupy.
Aż 80% czasu klienci przeznaczają
29% rabatu
34,59 zł
49,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,59 zł
Metody, taktyki i strategie marketingowe, które „działają"!
Książka dla każdego, kto musi szybko uzyskać wyniki, lecz dysponuje ograniczonymi zasobami finansowymi i kadrowymi.
Jak sprawić, aby projekty marketingowe były bardziej opłacalne?
29% rabatu
41,65 zł
59,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 41,65 zł
Ogólnoświatowy kryzys gospodarczy ostatnich lat, kryzys w wymiarze europejskim i poszczególnych krajów, wywołuje niekorzystne zjawiska w gospodarkach, a te generują niekorzystne zmiany także w polskiej gospodarce, tworząc nowe uwarunkowania
34% rabatu
34,54 zł
52,50 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,54 zł
Tematyka marketingu budzi coraz większe zainteresowanie. Jest potrzebą społeczeństwa informacyjnego. Znana maksyma głosi, że władzę posiądzie ten, kto zawładnie przyszłością. A klucz do przyszłości tkwi w informacji. A zatem, w gospodarce p
19% rabatu
12,93 zł
16,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 12,93 zł
Działalność marketingowa gmin
wysyłka: niedostępny
Przedmiotem prezentowanej pracy są ujęcia marketingu terytorialnego odniesione do zarządzania gminami (miejskimi i wiejskimi). Praca składa się z czterech rozdziałów, w których w syntetycznej formie przedstawiono wyniki badań oraz doświadcz
19% rabatu
12,93 zł
16,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 12,93 zł
Aspiracje a rzeczywistość wizerunek banku jako efekt sieci interakcji
Autor:
Szlis Izabela
Wydawca:
CeDeWu
wysyłka: niedostępny
Książka zawiera nowatorskie i oryginalne podejście do zarządzania wizerunkiem firmy. Dotyczy istoty oraz sposobu kształtowania, percepcji i pomiaru wizerunku. Uwzględnia złożoność relacji w sieci interakcji rynkowych i społecznych. Przedsta
29% rabatu
48,69 zł
69,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 48,69 zł
Nie ma drugiej takiej książki na światowym rynku wydawniczym. Nie ma też drugiego takiego autorytetu, jak Wally Olins. O nikim innym nie da się powiedzieć, że jest ojcem nowoczesnego brandingu i największym jego praktykiem. Marki zdominował
40% rabatu
45,22 zł
75,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 45,22 zł
Podręcznik projektantów logo. Smashing Magazine
Autor:
Hardy Gareth
Wydawca:
Helion
wysyłka: niedostępny
Stwórz doskonałe logo!Jak zaprojektować logo?Jak wybrać kolorystykę znaku graficznego?Jak uniknąć ślepych zaułków?Nikomu nie trzeba uświadamiać, jak istotną formą identyfikacji prowadzonej działalności jest logo. Potrafi ono mieć wręcz astr
31% rabatu
40,59 zł
59,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 40,59 zł
W książce w sposób systematyczny przedstawiono problematykę marketingu jednostek przestrzenno-administracyjnych oraz zakres i sposoby wykorzystania koncepcji marketingowych w odniesieniu do strategii rozwoju miast i regionów.
Autor komplek
19% rabatu
63,82 zł
79,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 63,82 zł
Książka traktuje o mechanizmach zdobycia władzy we współczesnej kampanii wyborczej. Przedstawione w niej fascynujące i rzadko, jak dotąd, badane zjawisko marketingu politycznego, analizowanego jako element komunikowania politycznego, na pod
19% rabatu
32,23 zł
39,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,23 zł
Publikacja jest pierwszym na rynku opracowaniem dotyczącym problematyki lokowania produktu po implementacji dyrektywy o audiowizualnych usługach medialnych.
Książka zawiera omówienie takich zagadnień jak:
- zalety i wady lokowania produktu
29% rabatu
41,65 zł
59,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 41,65 zł
Reklama w wyszukiwarkach internetowych.
Autor:
Lee Kevin
Seda Catherine
Wydawca:
Helion
wysyłka: niedostępny
Książka ""Reklama w wyszukiwarkach internetowych. Jak planować i prowadzić kampanię. Wydanie II"" zawiera nietuzinkowe porady i informacje, które pozwolą Ci zdeklasować konkurencję i osiągnąć sukces dzięki odpowiedniemu planowaniu kampanii
33% rabatu
31,56 zł
47,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,56 zł
Wejdź na Facebooka. Twoi klienci już tam są!
Ludzie korzystają z internetu nie tylko w pracy i domu. Dziś robią to wszędzie i o każdej porze — leżąc w łóżku, odpisują na e-maile; siedząc na ławce w parku, przeglądają repertuar kin; podróżu
31% rabatu
24,01 zł
34,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,01 zł
Czy wiesz, czym jest "dobre logo"? Dobre logo to takie, które przez kilkadziesiąt lat nie uległo zasadniczym zmianom. Jest znane ludziom na całym świecie i charakteryzuje się prostotą, elegancją oraz jasnym przesłaniem. Legendarne symbole m
31% rabatu
33,60 zł
49,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,60 zł
Nowe wydanie bestsellera - Dodatkowe omówienie serwisów Twitter i LinkedIn!
Polub tę książkę!
Wpływ serwisów społecznościowych na przemiany społeczne i kulturowe
Tworzenie profili i stron na Facebooku, kont na Twitterze i LinkedIn, zarzą
37% rabatu
31,06 zł
49,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,06 zł
Liczba wyświetlanych pozycji:
Idź do strony:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|