Książka stanowi całościowe opracowanie zagadnień z zakresu marketingowego zarządzania na rynku farmaceutycznym. Autorzy kompleksowo omówili w niej cechy rynku farmaceutycznego, czynniki kształtujące jego otoczenie, a także stosowane na nim
19% rabatu
55,75 zł
69,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 55,41 zł
Jak połączyć historię i działania w celu przekształcenia swojej firmy? Autor przedstawia pogłębioną wersję marketingu narracyjnego. Przekonuje, że w dzisiejszym świeciedo przyciągnięcia uwagi klientów nie wystarcza już opowiadanie historii.
31% rabatu
24,01 zł
34,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,01 zł
Reklama i kultura konsumpcyjna w Polsce w latach 60., 70., i 80.
Publikacja Best Before prezentuje efekty pracy badawczo – artystycznej Dominika Lejmana, Karoliny Wysockiej i Petera Ferko, której celem było zbadanie i udokumentowanie zanika
31% rabatu
34,40 zł
50,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,40 zł
Twitter. Sukces komunikacji w 140 znakach.
Autor:
Mistewicz Eryk
Wydawca:
Helion
wysyłka: niedostępny
Ta książka to efekt niesamowitego doświadczenia autora, obejmującego wylansowanie nowego produktu w trudnych polskich realiach, przygotowanie strategii pozycjonującej, przekonanie grupy liderów opinii, którzy uznali, że produkt ten najlepie
38% rabatu
21,56 zł
34,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 22,16 zł
Marketing Analityczny. 15 wskaźników, które ...
Autor:
Mark Jeffery
Wydawca:
Helion
wysyłka: niedostępny
Marketing w Twojej firmie pada ofiarą brutalnych cięć budżetowych? Kierownictwo nie docenia wartości działań marketingowych i ich wpływu na sprzedaż? Jeśli musisz jakoś poradzić sobie z mniejszym budżetem, a przy tym wykazywać się rezultata
31% rabatu
33,71 zł
49,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,71 zł
„Sprzedaż, marketing, biznes. Reguły i realia” to pozycja obowiązkowa dla osób związanych z szeroko pojętym handlem. Początkującym przedsiębiorcom dostarczy kompleksowych informacji z zakresu sprzedaży i pomoże zbudować swoją koncepcję bizn
31% rabatu
30,27 zł
44,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,27 zł
Najlepszy Networker na świecie. Opowieść...
Autor:
John Milton Fogg
Wydawca:
Studio Emka
wysyłka: niedostępny
Kilka słów o... Czy chciałbyś zostać ,,Najlepszym Networkerem na świecie""? Większość ludzi poczuje się zbyt zakłopotana, aby przyznać się do takich pragnień. W tej książce dowiesz się jednak, że ci, którzy zaprzeczają, kłamią. Tak naprawdę
36% rabatu
22,18 zł
34,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 22,18 zł
Książka zawiera wiele przykładów prawdziwych kampanii reklamowych przeprowadzonych w różnych mediach i wykorzystujących rozmaite pomysły. Autorzy omawiają je wskazując reguły, którymi kierowali się ich twórcy. Proponują też liczne ćwiczenia
27% rabatu
57,85 zł
79,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 57,85 zł
Świadomość znaczenia aspektów wizerunkowych sprawia, że wiele przedsiębiorstw inwestuje w branding korporacyjny. Oznacza to dbałość o przekazywanie otoczeniu wyrazistego oraz spójnego pod każdym względem obrazu. Ma on zapewnić wyróżnienie i
18% rabatu
45,24 zł
55,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 45,24 zł
Komplet 2 książek
Reklama teoria projektu
Proponowana Państwu praca jest swoistym przewodnikiem po świecie reklamy w tym sensie, że stara się w miarę najpełniej odpowiedzieć na podstawę dla Każdego reklamodawcy pytanie: jak zaprojektować
31% rabatu
54,34 zł
79,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 54,34 zł
Niemal codziennie każdy ma do czynienia z negocjacjami i/lub mediacjami. Dotyczą one życia prywatnego, spraw zawodowych, kontaktów biznesowych (zarówno krajowych, jak i zagranicznych), stosunków międzynarodowych. Wprawdzie za każdym razem n
27% rabatu
29,04 zł
39,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,04 zł
Optymalizacja obsługi klienta.
Autor:
Dixon Matthew
Toman Nick
Delisi Rick
Wydawca:
CeDeWu
wysyłka: niedostępny
Obsługa klienta w dzisiejszych czasach to zagadnienie coraz bardziej złożone, które zdążyło już obrosnąć w wiele mitów. Rosnąca konkurencja na rynku zmusza do wzmożonych wysiłków na polu budowania lojalności konsumenta. Wielu menedżerów sta
28% rabatu
35,14 zł
49,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,14 zł
Niezwykła moc zadawania pytań w zarządzaniu ludźmi
Autor:
Olga Rzycka
Wydawca:
Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
Liderzy, którzy zadają pytania, wspierają swoich ludzi, zachęcają ich do partycypacji w zarządzaniu, do pracy zespołowej, do dzielenia się pomystami i zgłaszania innowacji. Za pomocą pytań budują relacje i rozwiązują problemy. Pytania zachę
24% rabatu
46,84 zł
62,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 46,84 zł
Tom 25. serii "Media początku XXI wieku" wydawanej we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.
"Pomysł na przygotowanie publikacji o związkach między marketingiem politycznym a public relations uważam za znakomity
30% rabatu
24,44 zł
35,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,44 zł
Operacyjne zarządzanie projektami
Autor:
Knosala Ryszard
Łapuńka Iwona
Wydawca:
PWE
wysyłka: niedostępny
W działaniu współczesnych przedsiębiorstw wykorzystuje się metody operacyjnego zarządzania projektami, które pozwalają osiągnąć zamierzone cele co do czasu oraz terminu realizacji projektu, jego kosztów i jakości wyniku. W książce omówiono
34% rabatu
39,41 zł
59,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,41 zł
„Marek Stączek pokazuje najlepsze praktyki stosowania storytellingu, a także prowadzi czytelnika przez proces dobrego przygotowania się do wykorzystania tej metody. Myśląc o tej technice, dodam, że używanie storytellingu na spotkaniach sprz
30% rabatu
41,87 zł
60,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 41,87 zł
Reklama jako tworzenie rzeczywistości społecznej
wysyłka: niedostępny
Jeśli zastanowić się, co stanowi dominującą aktywność w społeczeństwie przełomu wieków, okaże się, że kupowanie i sprzedawanie. I stąd tak istotnym zjawiskiem, przenikającym życie społeczne jest reklama. Nie sposób się od niej izolować. (..
23% rabatu
25,07 zł
32,55 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,07 zł
Techniki Sprzedaży O Sztuce Sprzedawania
Autor:
Bjorn Lunden
Lennart Rosell
Wydawca:
BL info
wysyłka: niedostępny
TECHNIKI SPRZEDAŻY to książka, która opowiada o trudnej sztuce sprzedawania. Sprzedawać może każdy, jednak tylko ci, którzy wiedzą, jak to robić, odnoszą sukcesy. Poradnik jest przeznaczony głównie dla kierowników działu sprzedaży, handlowc
34% rabatu
26,25 zł
39,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,25 zł
Książka zawiera dziesiątki przykładów z praktyki polskiej i zachodniej reklamy. Każdy rozdział uzupełniają pytania do dyskusji, ćwiczenia oraz zadania kreatywne. Zamyka ją leksykon żargonu i slangu reklamowego.
26% rabatu
29,65 zł
39,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,65 zł
Zachowanie konsumenta Koncepcje i badania europejskie
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: niedostępny
- rozwój badań europejskich nad zachowaniem konsumenta- teorie i modele zachowań konsumenta- konsument - opis i pomiar- postawy i procesy podejmowania decyzji- zachowania konsumenta w ujęciu kulturowym- psychologia ekonomiczna- semiotyka ko
26% rabatu
18,50 zł
24,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 18,50 zł
Liczba wyświetlanych pozycji:
Idź do strony:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|