Okładka książki Marketing w pytaniach i odpowiedziach
Marketing w pytaniach i odpowiedziach
Wydawca: Placet
wysyłka: niedostępny
Książka zawiera podstawową wiedzę o marketingu, podzieloną na piętnaście grup tematycznych. Dla każdej grupy sformułowano kilkanaście pytań i odpowiedzi tak, że udzielono 280 syntetycznych odpowiedzi, obejmujących kluczowe zagadnienia marke
30% rabatu
17,40
25,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 17,40
Okładka książki Silna marka
Silna marka
Autor: Kall Jacek
Wydawca: PWE
wysyłka: niedostępny
W książce przedstawiono wszystkie te zagadnienia związane z zarządzaniem marką, które odgrywają decydującą rolę w osiągnięciu silnej pozycji rynkowej. Mowa zatem o lojalności konsumenta, wprowadzaniu na rynek nowej marki, wycenie jej wartoś
24% rabatu
27,88
36,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,88
Okładka książki Dystrybucja produktów
Dystrybucja produktów
Autor: Czubała Anna
Wydawca: PWE
wysyłka: niedostępny
W książce opisano :- istotę i funkcje dystrybucji oraz jej związki z pozostałymi instrumentami marketingu- rolę bezpośrednich i pośrednich kanałów dystrybucji oraz korzyści wynikające z ich stosowania- rodzaje i funkcje pośredników handlowy
35% rabatu
18,32
28,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 18,32
Okładka książki Zachowania nabywców
Zachowania nabywców
Wydawca: PWE
wysyłka: niedostępny
Książka ta :*wskazuje co należy uczynić, aby poznać i zrozumieć postępowanie nabywców*przekazuje w przystępny sposób elementarną wiedzę o konsumentach*prezentuje przykłady wykorzystania wiedzy o nabywcach indywidualnych i instytucjonalnych
35% rabatu
13,08
20,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 13,08
Okładka książki Marketing przedsiębiorcy i menedżera
Marketing przedsiębiorcy i menedżera
Wydawca: Placet
wysyłka: niedostępny
Głównym celem prezentowanej książki jest przedstawienie kompleksowej koncepcji strategicznego marketingu oraz wskazanie sposobów praktycznych zastosowań jego zasad, reguł, metod i instrumentów służących przedsiębiorstwu do kształtowania ryn
30% rabatu
25,06
36,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,06
Okładka książki Podstawy Marketingu DIFIN
Podstawy Marketingu DIFIN
Wydawca: Difin
wysyłka: niedostępny
W kolejnych rozdziałach zaprezentowano zagadnienia:Marketing jako narzędzie przedsiębiorcy Rynek jako podstawa działalności marketingowej Segmentacja jako narzędzie wyboru rynku docelowego Badania marketingowe jako źródło wiedzy o rynku i n
19% rabatu
22,62
28,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 22,62
Liczba wyświetlanych pozycji:
85
86
87
88
89
Idź do strony:
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj