Opakowanie Problemy mediów i komunikacji społecznej uwarunkowania polskie i ukraińskie

Problemy mediów i komunikacji społecznej uwarunkowania polskie i ukraińskie

Wydawca: IVG
wysyłka: niedostępny
ISBN: 9788364286278
EAN: 9788364286278
oprawa: Twarda
format: 17.5x24.5cm
język: polski, ukraiński
liczba stron: 386
rok wydania: 2014
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
38% rabatu
59,09 zł
Cena detaliczna: 
96,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 59,09

Opis produktu

Prezentowana publikacja jest efektem współpracy medioznawców, kulturoznawców i politologów reprezentujących Wyższą Szkołę Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie oraz Lwowski Uniwersytet Narodowy im. Iwana Franki. Zawarte w niej artykuły odnoszą się do pojemnej znaczeniowo komunikacji społecznej, stanowią bowiem efekt zainteresowań badaczy związanych z naukami o mediach, aktywnych dydaktycznie na dziennikarskich kierunkach studiów. Podobnie jak interdyscyplinarny charakter mają nauki o mediach, równie zróżnicowane jest spektrum tematyczne tekstów zawartych w niniejszej publikacji. Ich tematyka dotyczy bowiem zarówno różnorodnych aspektów dziennikarstwa, współczesnych problemów mediów masowych, jak również komunikowania wizualnego, komunikowania marketingowego czy też komunikowania międzykulturowego.
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj