Problemy mediów i komunikacji społecznej uwarunkowania polskie i ukraińskie
Wydawca:
IVG
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788364286278
EAN:
9788364286278
oprawa:
Twarda
format:
17.5x24.5cm
język:
polski, ukraiński
liczba stron:
386
rok wydania:
2014
(0) Sprawdź recenzje
38% rabatu
59,09 zł
Cena detaliczna:
96,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 59,09 zł
Opis produktu
Prezentowana publikacja jest efektem współpracy medioznawców, kulturoznawców i politologów reprezentujących Wyższą Szkołę Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie oraz Lwowski Uniwersytet Narodowy im. Iwana Franki. Zawarte w niej artykuły odnoszą się do pojemnej znaczeniowo komunikacji społecznej, stanowią bowiem efekt zainteresowań badaczy związanych z naukami o mediach, aktywnych dydaktycznie na
dziennikarskich kierunkach studiów. Podobnie jak interdyscyplinarny charakter mają nauki o mediach, równie zróżnicowane jest spektrum tematyczne tekstów zawartych w niniejszej publikacji. Ich tematyka dotyczy bowiem zarówno różnorodnych aspektów dziennikarstwa, współczesnych problemów mediów masowych, jak również komunikowania wizualnego, komunikowania marketingowego czy też komunikowania międzykulturowego.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|