audiobook
Okładka książki Strategia błękitnego oceanu MP3 - Audiobook
Myślenie o sukcesie firmy w warunkach silnej konkurencji sprowadza się zwykle do szukania innowacji, które pozwolą wyrwać przeciwnikowi jak największy kawałek, ale wciąż tego samego terytorium. Autorzy dowodzą, że strategie rozwoju przedsię
14% rabatu
34,23
39,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,23
Okładka książki Logo
Logo
Autor: Evamy Michael
wysyłka: niedostępny
Co stoi za niezmienną popularnością logo opartych na kwadratach, okręgach czy piśmie odręcznym? Jakie jest znaczenie motywu góry, gwiazdy czy pionowych pasów dla różnych sektorów przemysłu? Dlaczego niektóre marki pomijają w swoich logo sło
21% rabatu
85,88
109,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 85,88
Okładka książki Marketing miedzynarodowy
Marketing miedzynarodowy
Wydawca: CeDeWu
wysyłka: niedostępny
Ilu konsumentów zastanawia się skąd pochodzą eleganckie buty „Gino Rossi ”? Oczywiście z Włoch …Nic bardziej mylnego! Czy znana marka soków „Kubuś” ma szanse zaistnieć na Węgrzech bądź Czechach bez zmiany jej nazwy? W czym tkwi sukces polsk
32% rabatu
26,71
39,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,71
Opakowanie Budowanie związków z klientami na rynku business to business
Niniejsza książka prezentuje wybrane aspekty koncepcji marketingu relacji zarówno od strony teoretycznej, jak i praktycznej. Pozwala to czytelnikowi przekonać się o możliwościach i zakresie aplikacji koncepcji marketing relacji w realnych d
28% rabatu
27,96
39,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,96
Okładka książki Satysfakcja i lojalność klienta na rynku farmaceutycznym
Zadowalanie lekarzy i budowanie relacji opartych na wzajemnym zaufaniu pomiędzy firmą produkującą leki a środowiskiem medycznym jest obecnie niezwykle istotnym celem działań marketingowych firm farmaceutycznych. W powyższym aspekcie pomiar
28% rabatu
35,14
49,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,14
Okładka książki Relacje inwestorskie
Relacje inwestorskie to wzajemnie korzystny proces dwustronnej komunikacji spółki z inwestorami i ich środowiskiem opiniotwórczym. Główne cele tej działalności to informowanie inwestorów o działalności spółki, budowanie zaufania, obniżenie
19% rabatu
43,63
54,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 43,63
Okładka książki Reklama.Co tak naprawdę wpływa na jej skuteczność?
Niezbędna lektura dla pracowników agencji reklamowych, pracowników działów marketingu i reklamy we wszystkich branżach, menadżerów i przedsiębiorców.
31% rabatu
27,36
39,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,36
Okładka książki Techniki wpływu społecznego
Techniki wpływu społecznego
Wydawca: Scholar
wysyłka: niedostępny
Ksiażka zawiera analizę najróżniejszych technik używanych przez ludzi po to, aby efektywnie wpływać na innych. Dariusz Doliński nie ogranicza się do ich opisu oraz przedstawienia badań eksperymentalnych, w których weryfikowano skuteczność o
29% rabatu
30,47
43,05 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,47
Okładka książki Marketing i finanse w przedsiębiorstwie
W jaki sposób pogodzić interesy obu działów? Jak wybrnąć z sytuacji, w której szef marketingu usilnie stara się pozyskać wszelkie wolne środki w firmie na promocję, a szef finansowy najchętniej "cały ten marketing" po prostu by zlikwidował?
27% rabatu
32,76
45,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,76
Okładka książki Public relations Znaczenie społeczne i kierunki rozwoju
Public relations – biała czy czarna magia zarządzania? Podręcznik akademicki do przedmiotu public relations zawiera najnowszą wiedzę o funkcjach i roli społecznej pełnionej przez PR. Inicjuje nową w polskiej literaturze dyskusję o potrzebie
19% rabatu
44,36
54,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,36
Okładka książki Zarządzanie marką w segmencie B2B
Najnowsza książka uznanego na całym świecie guru marketingu – Philipa Kotlera, i jedna z pierwszych pozycji w literaturze światowej, poświęcona problematyce zarządzania marką w segmencie B2B. Podręcznik zawiera kompleksową wiedzę teoretycz
25% rabatu
52,28
69,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 52,28
Opakowanie Kampania wyborcza marketingowe aspekty komunikowania politycznego
Autorzy książki próbują odpowiedzieć na pytania, jak zmieniła się kampania wyborcza i w jakim kierunku przebiega proces przeobrażeń, co łączy, a co odróżnia kampanie w Stanach Zjednoczonych, w krajach Europy Zachodniej i w młodych demokracj
21% rabatu
15,71
20,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 15,71
Okładka książki NLP w 21 Dni
NLP w 21 Dni
Wydawca: Rebis
wysyłka: niedostępny
Książka dwojga specjalistów w dziedzinie NLP (Neuro-Linguistic Programming - programowanie neurolingwistyczne) adresowana jest nie tylko do terapeutów, ale do każdego, kto chce skutecznie zmienić swe życie, osiągać cele, których pragnie, tw
41% rabatu
25,93
43,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,93
Okładka książki Zachowania nabywców na rynku dóbr i usług kultury
Książka Zachowania nabywców na rynku dóbr i usług kultury ukazuje: istotę i strukturę rynku kultury przez pryzmat funkcji dóbr i usług kultury; podstawowe zasady i przesłanki stosowania koncepcji marketingu w sferze kultury; system infor
29% rabatu
29,67
41,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,67
Opakowanie Badania marketingowe Teoria i praktyka
Podręcznik akademicki do przedmiotu "Badania marketingowe", przygotowany z myślą o studentach uczelni wyższych na kierunkach zarządzania i marketingu, ekonomicznych i menedżerskich, zawierajqcy kompendium najnowszej wiedzy z tej dziedziny,
19% rabatu
55,75
69,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 55,75
Okładka książki Jak mówić, rozmawiać, przemawiać?  PARK/PWN
Co to znaczy być dobrym mówcą i rozmówcą? Jak przemawiać, aby nie zanudzić słuchaczy? Jak prowadzić rozmowę, a jak negocjacje? Jeżeli odpowiedzi na takie pytania komuś wydają się niepotrzebne, myli się. Każdy z nas bowiem - prędzej czy póni
33% rabatu
24,87
37,22 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,87
Okładka książki Prawo konkurencji
Prawo konkurencji
Wydawca: C.H. Beck
wysyłka: niedostępny
Ochrona renomy przedsiębiorców w prawie polskim Postępowanie antymonopolowe Ochrona tajemnicy przedsiębiorstwa Prawo reklamy Nadużywanie pozycji dominującej przez przedsiębiorców Wspólnotowe reguły ochrony konkurencji
27% rabatu
35,67
49,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,67
Okładka książki Pozycjonowanie produktu
Pozycjonowanie produktu
Wydawca: PWE
wysyłka: niedostępny
Pierwsza na polskim rynku wydawniczym pozycja, w której w sposób systematyczny i kompleksowy została omówiona problematyka pozycjonowania produktu. Autor przedstawił w niej: definiowanie pozycjonowania, cel, efekty i kryteria pozycjonowan
36% rabatu
25,45
39,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,45
Okładka książki Marketing polityczny Studium porównawcze
Ostatnie wybory parlamentarne w Polsce w 2001 roku potwierdzają działanie i znaczenie marketingu politycznego, tym samym dowodząc aktualności niniejszej pracy. Między innymi niespodziewany sukces „Samoobrony", zdaniem wielu obserwatorów, je
19% rabatu
32,23
39,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,23
Okładka książki Marketing w enklawach finansowych
Marketing w enklawach finansowych
Wydawca: Difin
wysyłka: niedostępny
W książce przedstawiono działania marketingowe nastawione na pozyskiwanie klientów w obszarach dynamicznie rozw?ających się funkcji ?nansowych (kre­dytowych) zarówno w instytucjach ?nansowych, jak i w podmiotach tradycyjnie nienależących do
19% rabatu
30,70
38,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,70
Liczba wyświetlanych pozycji:
83
84
85
86
87
89
Idź do strony:
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj