|   Modele kształcenia nauczycieli języków obcych w Polsce i w Niemczech
                            Autor:
                            
                                        Przemysław E. Gębal
                            
                         
                        Wydawca: 
                                    Księgarnia Akademicka
                        
                     wysyłka: niedostępny 
                            ISBN:
                            
9788376382029                            
                         
                            EAN:
                            
9788376382029                            
                         
                            oprawa:
                            
Miękka                            
                         
                            format:
                            
17.0x24.0cm                            
                         
                            język:
                            
polski                            
                         
                            Seria:
                            
                                            BIBLITEKA LINGVARIÓW
                            
                         
                            liczba stron:
                            
360                            
                         
                            rok wydania:
                            
2013                            
                         (0) Sprawdź recenzje 33% rabatu20,23 zł Cena detaliczna:  30,00 zł 
                    dodaj do schowka
                 
                    koszty dostawy
                 Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 20,23 zł Opis produktuZasady bezpieczeństwa
                Rozprawa jest poświęcona kształceniu nauczycieli języków obcych, które nabrało specjalnego, strategicznego wręcz znaczenia z chwilą wejścia Polski do Unii Europejskiej. Nowością pracy jest pokazanie polskich modeli kształcenia tych nauczycieli na tle modeli niemieckich, a potem porównanie ich. Jest to szczególnie cenne w przypadku nauczycieli języka polskiego jako obcego, których kształcenie nie ma wielkich i długich tradycji.
Analiza modeli kształcenia języków obcych w obu krajach UE oraz uważna obserwacja publikacji glottodydaktycznych w Polsce i w krajach europejskich staje się dla autora podstawą do tworzenia zarysu glottodydaktyki porównawczej, która także interesowała go od kilku lat i której poświęcił kilka swych wystąpień.
Z recenzji prof. W. Miodunki
             x   
            Uwaga!!!
         
            Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
         TAK NIE   
            Wybierz wariant produktu
         |