Polityka medialna w Uni Europejskiej
Wydawca:
Poltext
wysyłka: niedostępny
ISBN:
978-83-7561-125-0
EAN:
9788375611250
oprawa:
Twarda
format:
17.0x24.0cm
język:
polski
liczba stron:
544
rok wydania:
2011
(0) Sprawdź recenzje
37% rabatu
38,01 zł
Cena detaliczna:
59,90 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,89 zł
Opis produktu
Media od zawsze interesowały władzę. Badanie relacji między systemem politycznym a systemem medialnym to w gruncie rzeczy badanie polityki medialnej. Książka omawia politykę medialną w UE, poddając analizie zarówno założenia oraz praktyczne aspekty polityki medialnej UE, jak i przedstawiając krajowe polityki medialne państw członkowskich. Raporty prezentujące szczegółowo polityki medialne poszczególnych państw służą pokazaniu elementów wspólnych, jak i różnic, wynikających ze specyfiki rozwiązań w różnych krajach. Książka może służyć jako podręcznik akademicki do nauczania przedmiotów: polityka medialna państw UE oraz polityka medialna UE na kierunku studiów europeistyka, zagraniczne systemy medialne na kierunku studiów dziennikarstwo i komunikacja społeczna, międzynarodowy obieg informacji na kierunku studiów stosunki międzynarodowe, media w świecie na kierunku studiów politologia.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|