Okładka książki Zmiana paradygmatu?

Zmiana paradygmatu?

Wydawca: Aspra
wysyłka: niedostępny
ISBN: 9788375454475
EAN: 9788375454475
oprawa: Miękka
podtytuł: Niemiecki system medialny
format: 23.6x16.2
język: polski
liczba stron: 240
rok wydania: 2013
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
25% rabatu
27,15 zł
Cena detaliczna: 
36,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,08

Opis produktu

Niniejsza publikacja dotyczy kondycji współczesnego niemieckiego systemu medialnego. Przyczyn dokonujących się przekształceń autorka upatruje w samym systemie i w jego otoczeniu. Są to: rozbudowany rynek medialny przekraczający możliwości percepcji odbiorców, rozwój komunikowania publicznego oraz upowszechnienie się komunikacji interpersonalnej. Publikacja powstała we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj