Jak tworzyć teksty, które mają niezwykłą moc skłaniania do zakupu? Teksty, które przekonają klienta, że to właśnie Twoja oferta jest lepsza, mimo iż sprzedajesz to samo co konkurenci? Jakie techniki wykorzystać, by pobudzać wyobraźnię odbio
19% rabatu
24,16 zł
29,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,16 zł
Komunikowanie polityczne i publiczne
Autor:
Dobek-Ostrowska Bogusława
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: niedostępny
To nowoczesny podręcznik akademicki wprowadzający w najważniejsze zagadnienia nauki o komunikowaniu społecznym, politycznym i publicznym.
Szczególną uwagę przywiązano do kwestii profesjonalizacji komunikowania politycznego, obecności konsul
19% rabatu
40,32 zł
49,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 40,32 zł
Reklama promocja informowanie o sponsorowaniu napojów alkoholowych
Autor:
Ożóg Marcin
Wydawca:
C.H. Beck
wysyłka: niedostępny
Książka jest komentarzem do kilku przepisów ustawy alkoholowej i ustawy medialnej, w szczególności dotyczących zagadnienia reklamy, promocji i informowania o sponsorowaniu napojów alkoholowych i pierwszą tak pełną analizą tego zagadnienia w
9% rabatu
89,89 zł
99,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 89,89 zł
Podręcznik akademicki skierowany do studentów uczelni wyższych na kierunku Turystyka i rekreacja, na kierunkach ekonomicznych ze specjalnością turystyczną oraz znakomita lektura dla praktyków gospodarczych zajmujących się organizacją i mark
19% rabatu
39,59 zł
49,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,59 zł
Ta książka to analiza obecnej sytuacji rynkowej zmienionej przez Internet, szalony postęp technologiczny i globalizację. To wskazanie nowej drogi dla marketingu właściwego erze informacyjnej.
30% rabatu
29,23 zł
42,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,23 zł
Ten wspaniale ilustrowany album jest hołdem złożonym stylowi art déco, istną ucztą dla oczu i obowiązkową lekturą dla wszystkich zainteresowanych tym okresem. Akcent położono głównie na grafikę i ilustracje. Książka prezentuje najważniejsze
39% rabatu
47,83 zł
79,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,83 zł
Gastronomia jako ogniwo sfery usług pełni ważne funkcje gospodarcze i społeczne. Dostarczając wysoko przetworzone produkty żywnościowe, może się przyczyniać do unowocześnienia spożycia oraz korzystnie wpływać na poziom życia ludności.
Ksi
27% rabatu
43,60 zł
59,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 43,60 zł
Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw
Autor:
Bjorn Lunden
Svensson Ulf
Wydawca:
BL info
wysyłka: niedostępny
MARKETING dla małych i średnich przedsiębiorstw to praktyczny poradnik przeznaczony przede wszystkim dla małych i średnich firm. Dowiesz się, jak skutecznie przeprowadzać marketing w firmie, tak aby odnosić na tym polu sukcesy. Znajdziesz t
34% rabatu
26,25 zł
39,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,25 zł
W dobie, gdy konsument przestał być biernym odbiorcą reklam czy innych działań marketingowych zachęcających go do zakupu, a stał się bardziej niż kiedykolwiek świadomym uczestnikiem rynku dążącym do ?przejęcia kontroli? nad informacją o pro
31% rabatu
33,64 zł
48,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,64 zł
Aktywność marketingowa małych i średnich...
Autor:
Stanisław Ślusarczyk
Wydawca:
Poltext
wysyłka: niedostępny
Publikacja poświęcona nowym kierunkom strategii i zarządzania marketingowego, obejmującego wszystkie poziomy i działy w firmie, nastawionego na rynek i klienta. Autor udowadnia, że dogodniejszy grunt dla realizacji nowych koncepcji marketin
20% rabatu
23,80 zł
29,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,80 zł
Badania rynkowe - ważny temat dla wszystkich, których losy zawodowe są jakkolwiek związane z marketingiem, reklamą, mediami czy sprzedażą, a także dla absolwentów i studentów nauk społecznych: socjologii, psychologii, ale również politologi
28% rabatu
27,96 zł
39,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,96 zł
Marketing usług hotelarskich Poradnik metodyczny
Autor:
Adam Stefański
Wydawca:
Rea
wysyłka: niedostępny
Niniejsza pozycja przeznaczona jest dla nauczycieli przedmiotu marketing usług hotelarskich w technikum hotelarskim. Poradnik został opracowany na podstawie podręcznika Marketing usług hotelarskich, zgodnie z nowym programem nauczania.
W po
38% rabatu
9,35 zł
15,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 9,35 zł
Marketing usług turystycznych Poradnik metodyczny
Autor:
Renata Tylińska
Wydawca:
Rea
wysyłka: niedostępny
Poradnik metodyczny dla nauczyciela jest ściśle skorelowany z podręcznikiem i stanowi pomoc w organizowaniu procesu kształcenia.
Zamieszczone w poradniku propozycje mogą stanowić podpowiedź dla nauczyciela do zaplanowania i zorganizowania w
33% rabatu
10,11 zł
15,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 10,11 zł
Halina Szulce, Magdalena Florek, Tomasz Żyminkowski,
15% rabatu
40,51 zł
47,60 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 40,51 zł
Badania marketingowe stanowią jeden z najważniejszych elementów działań marketingowych w każdym przedsiębiorstwie. Dostarczają decydentom informacji zastępujących intuicję i rutynowe doświadczenie, które może być zawodne. Treścią czwartego,
27% rabatu
50,88 zł
69,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 50,88 zł
Proponowana Państwu praca jest swoistym przewodnikiem po świecie reklamy w tym sensie, że stara się w miarę najpełniej odpowiedzieć na podstawę dla Każdego reklamodawcy pytanie: jak zaprojektować reklamę i z jakich głównych elementów powinn
31% rabatu
26,83 zł
39,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,83 zł
Kreowanie i pomiar wartości przedsiębiorstwa w świecie Internetu
Autor:
Kossecki Paweł
Wydawca:
Wydawnictwo Szkoły Filmowej w Łodzi
wysyłka: niedostępny
Jest to publikacja z pogranicza finansów i marketingu (...), wpisująca się w nurt badań prowadzonych na świecie, których celem jest poszukiwanie nowej płaszczyzny integracji wiedzy o finansach i marketingu. Do podstawowych celów Autor książ
31% rabatu
33,02 zł
48,01 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,02 zł
Celem publikacji ,,CZUJESZ? ...czyli o komunikacji marketingowej i sprzedaży skierowanej do kobiet. Wstęp do gender marketingu"" jest dostarczenie praktycznej wiedzy na temat efektywnej komunikacji i sprz
26% rabatu
28,88 zł
39,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,88 zł
Nowoczesne techniki sprzedaży
Autor:
Futrell Charles M.
Wydawca:
Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
Nowoczesne techniki sprzedaży to niezastąpiony podręcznik dla każdego sprzedawcy. Jest to kompendium wiedzy potrzebnej do osiągnięcia podstawowego celu każdego handlowca - zdobycia nowych klientów i utrzymania dotychczasowych. W książce czy
27% rabatu
116,53 zł
159,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 116,53 zł
Przez zbudowanie właściwej strategii produktu firma może kształtować swoja teraźniejszość i kreować przyszłość. Dlatego Autor książki, prof. Ireneusz P. Rutkowski, skoncentrował swoje rozwiązania na:
· analizie miejsca produktu w marketingu
24% rabatu
45,25 zł
59,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 45,25 zł
Liczba wyświetlanych pozycji:
Idź do strony:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|