Okładka książki Copywriting internetowy
Copywriting internetowy
Autor: Maciej Dutko
wysyłka: niedostępny
Jak tworzyć teksty, które mają niezwykłą moc skłaniania do zakupu? Teksty, które przekonają klienta, że to właśnie Twoja oferta jest lepsza, mimo iż sprzedajesz to samo co konkurenci? Jakie techniki wykorzystać, by pobudzać wyobraźnię odbio
19% rabatu
24,16
29,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,16
Okładka książki Komunikowanie polityczne i publiczne
To nowoczesny podręcznik akademicki wprowadzający w najważniejsze zagadnienia nauki o komunikowaniu społecznym, politycznym i publicznym. Szczególną uwagę przywiązano do kwestii profesjonalizacji komunikowania politycznego, obecności konsul
19% rabatu
40,32
49,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 40,32
Okładka książki Reklama promocja informowanie o sponsorowaniu napojów alkoholowych
Książka jest komentarzem do kilku przepisów ustawy alkoholowej i ustawy medialnej, w szczególności dotyczących zagadnienia reklamy, promocji i informowania o sponsorowaniu napojów alkoholowych i pierwszą tak pełną analizą tego zagadnienia w
9% rabatu
89,89
99,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 89,89
Opakowanie Marketing usług turystycznych
Podręcznik akademicki skierowany do studentów uczelni wyższych na kierunku Turystyka i rekreacja, na kierunkach ekonomicznych ze specjalnością turystyczną oraz znakomita lektura dla praktyków gospodarczych zajmujących się organizacją i mark
19% rabatu
39,59
49,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,59
Okładka książki Marketing nie stoi w miejscu
Ta książka to analiza obecnej sytuacji rynkowej zmienionej przez Internet, szalony postęp technologiczny i globalizację. To wskazanie nowej drogi dla marketingu właściwego erze informacyjnej.
30% rabatu
29,23
42,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,23
Okładka książki Art deco. Złoty wiek sztuk graficznych
Ten wspaniale ilustrowany album jest hołdem złożonym stylowi art déco, istną ucztą dla oczu i obowiązkową lekturą dla wszystkich zainteresowanych tym okresem. Akcent położono głównie na grafikę i ilustracje. Książka prezentuje najważniejsze
39% rabatu
47,83
79,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,83
Okładka książki Marketing w gastronomii
Marketing w gastronomii
Autor: Misala Józef
Wydawca: PWE
wysyłka: niedostępny
Gastronomia jako ogniwo sfery usług pełni ważne funkcje gospodarcze i społeczne. Dostarczając wysoko przetworzone produkty żywnościowe, może się przyczyniać do unowocześnienia spożycia oraz korzystnie wpływać na poziom życia ludności. Ksi
27% rabatu
43,60
59,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 43,60
Okładka książki Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw
MARKETING dla małych i średnich przedsiębiorstw to praktyczny poradnik przeznaczony przede wszystkim dla małych i średnich firm. Dowiesz się, jak skutecznie przeprowadzać marketing w firmie, tak aby odnosić na tym polu sukcesy. Znajdziesz t
34% rabatu
26,25
39,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,25
Okładka książki Decyzje zakupowe konsumentów
Decyzje zakupowe konsumentów
Autor: Kuś Grażyna
Wydawca: Novae Res
wysyłka: niedostępny
W dobie, gdy konsument przestał być biernym odbiorcą reklam czy innych działań marketingowych zachęcających go do zakupu, a stał się bardziej niż kiedykolwiek świadomym uczestnikiem rynku dążącym do ?przejęcia kontroli? nad informacją o pro
31% rabatu
33,64
48,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,64
Okładka książki Aktywność marketingowa małych i średnich...
Publikacja poświęcona nowym kierunkom strategii i zarządzania marketingowego, obejmującego wszystkie poziomy i działy w firmie, nastawionego na rynek i klienta. Autor udowadnia, że dogodniejszy grunt dla realizacji nowych koncepcji marketin
20% rabatu
23,80
29,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,80
Okładka książki Badania rynkowe po polsku
Badania rynkowe po polsku
Wydawca: CeDeWu
wysyłka: niedostępny
Badania rynkowe - ważny temat dla wszystkich, których losy zawodowe są jakkolwiek związane z marketingiem, reklamą, mediami czy sprzedażą, a także dla absolwentów i studentów nauk społecznych: socjologii, psychologii, ale również politologi
28% rabatu
27,96
39,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,96
Okładka książki Marketing usług hotelarskich Poradnik metodyczny
Niniejsza pozycja przeznaczona jest dla nauczycieli przedmiotu marketing usług hotelarskich w technikum hotelarskim. Poradnik został opracowany na podstawie podręcznika Marketing usług hotelarskich, zgodnie z nowym programem nauczania. W po
38% rabatu
9,35
15,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 9,35
Okładka książki Marketing usług turystycznych Poradnik metodyczny
Poradnik metodyczny dla nauczyciela jest ściśle skorelowany z podręcznikiem i stanowi pomoc w organizowaniu procesu kształcenia. Zamieszczone w poradniku propozycje mogą stanowić podpowiedź dla nauczyciela do zaplanowania i zorganizowania w
33% rabatu
10,11
15,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 10,11
Okładka książki Marketing wyd. 2011 Szulce WSiP
Halina Szulce, Magdalena Florek, Tomasz Żyminkowski,
15% rabatu
40,51
47,60 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 40,51
Okładka książki Badania marketingowe
Badania marketingowe
Wydawca: PWE
wysyłka: niedostępny
Badania marketingowe stanowią jeden z najważniejszych elementów działań marketingowych w każdym przedsiębiorstwie. Dostarczają decydentom informacji zastępujących intuicję i rutynowe doświadczenie, które może być zawodne. Treścią czwartego,
27% rabatu
50,88
69,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 50,88
Okładka książki Reklama Teoria projektu
Reklama Teoria projektu
Autor: Smid Wacław
Wydawca: DR Lex
wysyłka: niedostępny
Proponowana Państwu praca jest swoistym przewodnikiem po świecie reklamy w tym sensie, że stara się w miarę najpełniej odpowiedzieć na podstawę dla Każdego reklamodawcy pytanie: jak zaprojektować reklamę i z jakich głównych elementów powinn
31% rabatu
26,83
39,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,83
Okładka książki Kreowanie i pomiar wartości przedsiębiorstwa w świecie Internetu
Jest to publikacja z pogranicza finansów i marketingu (...), wpisująca się w nurt badań prowadzonych na świecie, których celem jest poszukiwanie nowej płaszczyzny integracji wiedzy o finansach i marketingu. Do podstawowych celów Autor książ
31% rabatu
33,02
48,01 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,02
Okładka książki Czujesz ? ... czyli o komunikacji marketingowej
Ce­lem pu­bli­ka­cji ,,CZUJESZ? ...czy­li o ko­mu­ni­ka­cji mar­ke­tin­go­wej i sprze­da­ży skie­ro­wa­nej do ko­biet. Wstęp do gen­der mar­ke­tin­gu"" jest do­star­cze­nie prak­tycz­nej wie­dzy na te­mat efek­tyw­nej ko­mu­ni­ka­cji i sprz
26% rabatu
28,88
39,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,88
Okładka książki Nowoczesne techniki sprzedaży
Nowoczesne techniki sprzedaży to niezastąpiony podręcznik dla każdego sprzedawcy. Jest to kompendium wiedzy potrzebnej do osiągnięcia podstawowego celu każdego handlowca - zdobycia nowych klientów i utrzymania dotychczasowych. W książce czy
27% rabatu
116,53
159,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 116,53
Okładka książki Strategie produktu
Strategie produktu
Wydawca: PWE
wysyłka: niedostępny
Przez zbudowanie właściwej strategii produktu firma może kształtować swoja teraźniejszość i kreować przyszłość. Dlatego Autor książki, prof. Ireneusz P. Rutkowski, skoncentrował swoje rozwiązania na: · analizie miejsca produktu w marketingu
24% rabatu
45,25
59,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 45,25
Liczba wyświetlanych pozycji:
74
75
76
77
78
89
Idź do strony:
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj